میزان پیشرفت فیزیکی پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان که در منطقه شرق این کلانشهر ساخته می‌شود به ۷۰ درصد رسیده و روند اجرای آن با سرعت در حال انجام است.
کد خبر: ۷۷۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ 11 September 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، شهردار اصفهان در بازدید از پروژه در حال ساخت نمایشگاه بین‌المللی بزرگ که نخستین شهرک نمایشگاهی کشور محسوب می‌شود، با ابراز رضایت از روند ساخت و تکمیل این طرح عمرانی، گفت: با مدیریت جدید شرکت نمایشگاه اصفهان، در این پروژه‌ رکود تبدیل به حرکت شده و تحول بزرگی در اجرای پروژه‌های شهری ایجاد کرده است.
 
قدرت‌الله نوروزی با اشاره به فعالیت‌های متعدد انجام شده برای تبدیل این پروژه به فعال‌ترین پروژه کلانشهر اصفهان، افزود: تاکنون نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان فعالیت عمرانی برای تکمیل این پروژه بسیار مهم اقتصادی انجام شده است.
 
وی با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در راستای صرفه‌جویی‌های مالی و اعتباری در نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان، اظهار کرد: صرفه‌جویی‌های صورت گرفته در این پروژه، اقدامات بسیار مطلوبی بوده که در عین حفظ کیفیت انجام شده است.
 
شهردار اصفهان اجرای این پروژه برای کلانشهر اصفهان را بسیار لازم و ضروری دانست و ادامه داد: پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان موجب رونق‌بخشی به منطقه شرق اصفهان خواهد شد؛ یکی از محورهای خروج این منطقه از محرومیت، نمایشگاه است.
 
وی همچنین با تاکید بر ویژگی‌های اقتصادی این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه محل سنجش فعالیت‌های اقتصادی و تجاری اصفهان خواهد بود؛ هر چه نمایشگاه رونق داشته باشد، نشان‌دهنده رونق کسب و کار و اقتصاد در کلانشهر اصفهان است.
 
انعقاد 93 قرارداد برای اجرای پروژه نمایشگاه اصفهان
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان نیز در این بازدید از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان خبر داد.
 
علی یارمحمدیان با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم فاز نخست این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد، گفت: در حال حاضر ۹۳ قرارداد برای تکمیل پروژه نمایشگاه بین المللی بزرگ اصفهان منعقد شده و پیمانکاران نیز در حال فعالیت هستند.
 
به گفته وی، سالن اصلی نمایشگاه بزرگ اصفهان ۱۵ هزار مترمربع وسعت دارد و توانایی برپایی سه نمایشگاه همزمان در آن پیش‌بینی شده است.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی بزرگ اصفهان تاکید کرد: صرفه‌جویی‌های بسیار قابل توجهی در این پروژه صورت گرفته به گونه‌ای که فقط اصلاح و بازنگری یکی از قراردادها، میلیاردها تومان صرفه‌جویی ایجاد کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار