به همت اصفهانی ها صورت گرفت؛
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ماموریت این استان در ستاد معین بازسازی سرپل ذهاب کرمانشاه با تعمیر و احداث حدود ۱۶ هزار واحد مسکونی پایان یافت.
کد خبر: ۷۷۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶ 05 September 2019

منصور شیشه‌ فروش با بیان اینکه استان اصفهان مسئولیت ستاد معین بازسازی در شهر سرپل ذهاب از توابع استان کرمانشاه پس از زلزله سال ۹۶ را به عهده داشت گفت: از جمله تعهدات بنیاد مسکن اصفهان در این ستاد را تعمیر و بازسازی ۱۲ هزار و ۹۵ واحد مسکونی بوده است همچنین این استان متعهد به احداث سه هزار و ۵۴۱ واحد مسکونی بود که ۲ هزار و ۷۲۱ واحد در مرحله پایانی و سفت‌کاری و ۸۲۰ واحد در مرحله اجرای سقف و نازک کاری قرار دارند که در مرحله بعدی به ستاد معین کرمانشاه واگذار شد.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعتبارات مالی مورد نیاز تعمیر و احداث واحدهای مسکونی از طریق تسهیلات بانکی یا بلاعوض دولت و کمک خیران تامین شد.

وی با اشاره به اینکه اصفهان در پلدختر استان لرستان نیز پس از سیل فروردین امسال متعهد به تعمیر سه هزار و ۷۰۵ واحد مسکونی شد، اضافه کرد: عملیات اجرایی سه هزار و ۲۰۱ واحد از میان آنها پایان یافت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: این استان همچنین متعهد به احداث ۷۵۰ واحد مسکونی در پلدختر است که ۵۳۲ واحد در مرحله آواربرداری، اسکلت، سقف و دیوارچینی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار