معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان از آغاز طرح نظارت بر بازار در ایام ماه محرم و صفر خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از افزایش احتمالی نرخ کالا و همچنین تامین کالاهای موردنیاز هیات‌های مذهبی و مردم، گشت‌های بازرسی و نظارت بر بازار استان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۷۷۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ 04 September 2019

علی محمد رحمانی زاده با اشاره به آغاز طرح نظارت بر بازار در ایام محرم و صفر اظهار کرد: طرح‌های ویژه نظارت بر بازار در ایام خاص از چند روز گذشته آغاز شده تا در ایام محرم مردم در بحث قیمت و تامین کالای مورد نیاز با مشکل مواجه نشوند. این طرح نظارتی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طرح نظارت بر بازار در راستای رفع التهاب و آرام سازی فضای بازار و اجرای وظایف ذاتی و قانونی جهت اقدامات به هنگام و بازدارنده و با استفاده از اهرم‌های قانونی در بازار اجرایی می‌شود. عمده نظارت‌های انجام گرفته در بازار بر روی اقلام اساسی مورد نیاز مردم است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در خصوص اهداف اجرای این طرح تصریح کرد: ایجاد ثبات و آرامش در بازار، افزایش رضایت‌مندی مردم، هدفمندسازی بازرسی‌ها با توجه به اولویت‌های کالایی و خدماتی منطبق با سیاستگذاری کارگروه تنظیم بازار و برخورد با متخلفان از اهداف طرح‌های ویژه نظارتی است.

وی ادامه داد: جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش‌های مردمی، اتخاذ تمهیدات لازم به منظور هم‌افزایی و همکاری مؤثر با سایر نهادها و دستگاه‌ها در راستای وحدت رویه در اقدامات نظارتی، از دیگر اهداف اجرای طرح نظارتی ویژه است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ماه محرم ، طرح نظارتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار