خادمان هیئت روشندلان اصفهان با به همراه داشتن پرچم بارگاه ملکوتی حضرت ابوالفضل (ع) از کودکان بیمارستان امام حسین اصفهان عیادت کردند.
کد خبر: ۷۷۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ 04 September 2019
خادمان هیئت روشندلان اصفهان با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) از کودکان بیمار این بیمارستان عیادت کردند. این بار این عیادت رنگ بود دیگری داشت.
در این عیادت خادمان حضرت ابوالفضل در هیئت روشن دلان اصفهان با خود پرچم کنبد حرم ابوالفضل (ع) را به همراه داشتند که این امر فضای بیمارستان را آکنده از معنویت کرده و اشک شوق را بر چشم و امید در دل کودکان بیمار و خانواده این کودکان جاری ساخت.
یکی از خادمین هیئت روشندلان اصفهان گفت: بیش از ۱۴ سال است که این مراسم به همت هیئت روشن دلان اصفهان در بیمارستان‌های اصفهان برگزاری می‌شود، سال گذشته نیز این مراسم در بیمارستان سید الشهدا برای بیماران مبتلا به سرطانبرپا شد.
او با اشاره به زمان بر بودن مراحل اخذ مجوز‌های لازم برای این مراسم گفت: از مسئولین محترم دانشگاه علوم پزشکی درخواست داریم باتوجه به شرایط خاص اعضای این هیئت مراحل اخذ مجوز را کوتاه‌تر کنند.
این خادم حسینی ادامه داد:در طول سال عصر‌های جمعه در محل هیئت روشن دلان اصفهان دعای توسل و در اعیاد مذهبی مراسم جشن در محل این هیئت واقع در خیابان ۲۴ متری کوچه شهید چراغی حسینبه روشن دلان اصفهان برگزار می‌شود.
اوافزود: در روز ششم محرم همه ساله همایش شیرخوارگان حسینی در محل هئیت تشکیل می‌شود که همشهریان اصفهانی از تمام نقاط شهر برای شرکت در این مراسم به هیئت مراجعه می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار