رییس اداره تدارکات و خدمات و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:تا کنون 95 درصد از کتاب‌های ابتدایی و 70 درصد از کتاب‌های دوره دوم متوسطه در استان اصفهان آماده تحویل به دانش آموزان در روز اول مهر است.
کد خبر: ۷۷۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 03 September 2019

به گزارش تابناک اصفهان، اکبر بیات رییس اداره تدارکات و خدمات و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه توزیع کتب درسی در مقطع ابتدایی و دور دوم متوسطه بدون کمبود و مشکل ادامه دارد گفت: در روز اول مهر کتاب‌های درسی به دست دانش آموزان می‌رسد.

بیات با اشاره به اینکه کتاب‌های مقطع اول متوسطه از طریق کتاب‌فروشی‌هاثبت نام و توزیع می‌شود گفت: همه دانش آموزانی که در کتاب فروشی‌ها یا سامانه ثبت نام کتاب، ثبت نام کرده اند، کتاب دریافت خواهند کرد.

او با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 600دانش آموز مقطع ابتدایی و 27هزار دانش آموز دور دوم متوسطه هنوز برای دریافت کتاب ثبت نام نکرده اند افزود: دانش آموزان ابتدایی که ثبت نام نکرده اند شناسایی شده اند و به مدیران مدار س برای پیگیری ثبت نام اطلاع رسانی شده است.

بیات افزود: آن دسته از دانش آموزان دور دوم متوسطه که ثبت نامی برای دریافت کتاب نکرده اند با مشکلاتی همچون انتخاب رشته و ثبت نام در مدرسه مواجه هستند که هرچه زودتر این مسائل باید برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار