استاندار اصفهان؛
به گفته استاندار اصفهان استاندار اصفهان همزمان با اول مهر و سال جدید تحصیلی، هیچ کلاس درسی در استان بدون معلم نخواهد بود.
کد خبر: ۷۷۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 03 September 2019

به گزارش تابناک اصفهان، عباس رضایی در شورای آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۹۲۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی وارد مدارس استان می شوندگفت: جلسات متعددی در روزها و هفته های گذشته در اداره کل آموزش و پرورش و مناطق و شهرستان‌ها برای شروع سال تحصیلی جدید، برگزار و پیش بینی های لازم در این پیوند اندیشیده شده است.

رضایی با اشاره به اینکه ایمن سازی، تجهیز و نوسازی مدارس برعهده مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان است، اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده، همه مدارس استان اصفهان، ایمن، سالم و به روز هستند . این در حالی است که سلامت، امنیت و آموزش جزو وظایف دولت و حکومت است و در این زمینه هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: دولت تدابیر خوبی را برغم همه مشکلات برای شروع سال تحصیلی جدید در کشور پیش بینی کرده است و چارچوب های مطلوبی در این زمینه وجودد ارد.

وی با بیان اینکه مسائل آموزش و پروش استان در سالجاری خیلی کمتر از گذشته است، گفت: اداره خانواده یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری در استان با مشکلاتی همراه است اما امروز آرامش خوبی بین مجموعه آموزش و پرورش در مرکز استان و شهرستان‌ها وجوددارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار