استاندار تهران گفت: ساکنان شهرستان پردیس برای تردد در آزادراه تهران- پردیس از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.
کد خبر: ۷۷۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 01 September 2019

ساکنان پردیس برای تردد در آزاد راه تخفیف می‌گیرند

به گزارش تابناک تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان پردیس در هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه افزایش قیمت عوارض آزاد راه برای ساکنان شهرستان مشکل ساز شده است با مساعدت فرماندار شهرستان این طرح اجرایی می شود.

استاندار تهران جزییات این تخفیف را در این مصاحبه اعلام نکرد.

خاطرنشان می شود مدیر عامل شرکت آزاد راه تهران - پردیس روز شنبه(۲ شهریور) گفت: نرخ تردد در این آزاد راه در راستای اجرای ماده ۳۴ آیین نامه اجرایی قانون احداث پروژه‌های عمرانی بخش راه و ترابری از ابتدای شهریور سالجاری ۵۰۰ تومان افزایش یافت.

به گفته سعید غفوری مبلغ پرداختی برای سواری ۵ هزار تومان، وانت ۶ هزارتومان، مینی بوس ۵۵۰۰ تومان، کامیونت ۸۵۰۰ تومان، اتوبوس ۱۰ هزار تومان، کامیون دو محور ۹ هزار تومان، کامیون ۳ محور ۱۱ هزار تومان و تریلی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.

استاندار تهران همچنین در ادامه با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی پردیس و بومهن خاطر نشان کرد:  کلنگ زنی فاز سوم پارک فناوری پردیس در ۲۱ هکتار با "عنوان پردیس کارآفرینی" ،افتتاح یک هتل در مجموعه پارک فناوری با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، افتتاح کمربند جنوبی شهر پردیس با اعتباری معادل ۱۰ میلیارد تومان، افتتاح پل رابط بلوار امام رضا(ع) به بلوار شهرک کشاورزی با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برگزار شد.

استاندار تهران گفت: با توجه به نقش اقتصاد دانش بنیان و شرکت های فناور در رشد و توسعه اقتصاد کشور، فاز سوم پارک فناوری با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی، سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح شد.

بندپی اظهار داشت: علمی ترین و تخصصی ترین و دانش بنیادی ترین شهرک فناوری کشور را درشهرستان پردیس داریم که با کلنگ زنی فاز ۳ این پارک برای توسعه آن اقدام شده است.

وی با بیان اعلام آمادگی استانداری برای ساخت فاز ۳ این پارک اظهار داشت: دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان نیازهای خود را برای تامین زیرساخت ها به ما اعلام کنند تا با اولویت خاص به آنها رسیدگی کنیم.

استاندار تهران گفت: طرح های خوبی توسط شهرداران پردیس و بومهن به منظور کاهش بار ترافیکی اجرایی شده است.

بندپی گفت: پل ارتباطی شهرک کشاورزی بومهن نقش مهمی در کاهش بار ترافیک این شهر دارد و در آینده ای نزدیک با مدیریت فرماندار پردیس و شهردار رودهن این پل تا انتهای شهر رودهن برای کاهش بار ترافیکی این دو شهر امتداد پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به راه اندازی بیمارستان الغدیرشهر بومهن اظهار داشت: در هفته گذشته جلسه ای برای رفع مشکل بیمارستان الغدیر با وزیر بهداشت و درمان و آموزش پرشکی برگزار شد، راه اندازی و بهره برداری ازاین بیمارستان یکی از اولویت‌های وزارت بهداشت و درمان است.

استاندار تهران گفت: تعداد زیادی از مردم این منطقه برای انجام امور درمانی خود به تهران مراجعه می کنند و با توجه به مذاکرات انجام شده بیمارستان الغدیر تا آخر شهریور ماه تعیین تکلیف می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار