رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل گفت: در حالی صدا و سیمای اردبیل در خبر خود از برگزاری مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم خبر داد که این مسابقه اصلاً برگزار نشد.
کد خبر: ۷۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 16 August 2015

عزیزه تراز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، در حالی صدا و سیمای اردبیل در خبر خود از برگزاری مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم خبر داد که این مسابقه اصلاً برگزار نشد.

وی اظهار کرد:‌ اداره ورزش و جوانان استان و در رأس آن بهتاج همیشه با هیئت همراه بوده و لحظه‌ای برای هماهنگی‌های لازم از تلاش‌ها و جدیت دریغ نکرده است.

وی تصریح کرد: بنده شاهد پیگیری‌های مستمر مسئولان ورزش و جوانان برای برگزاری مسابقه اتومبیلرانی در اردبیل بودم اما موفق به متقاعد کردن مسئولان ذی‌ربط نشدم.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل گفت: در نهایت با سرافکندگی ما از میهمانان خارج از استان عذرخواهی کردیم تا شاهد لغو مسابقه اتومبیلرانی باشیم.

تراز افزود: بنده نمی‌توانم کسی را مسئول اتفاقات اخیر بدانم جز نبود مکان مناسب برای این ورزش جوان‌پسند و پرهیجان و سئوال واقعی این است که مگر توقع ما مسئولان از جوانان این مملکت جز حضور در فعالیت‌های سالم است؟

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مگر نباید موانع را برای جوانانی که اشتیاق به ورزش دارند، برداشت و آنها را همراهی کرد تا به قهرمانی برسند.

وی اضافه کرد: فرصت‌طلبانی از وضعیت به وجود آمده سوءاستفاده کرده و برای نفع شخصی گروه‌هایی را تشکیل داده‌اند که هیچ‌گونه انتصابی به هیئت یا اداره ورزش و جوانان ندارند.

تراز ادامه داد: در رأس آنها افرادی قرار دارند که اسباب تشویش و استرس شهروندان را فراهم کرده و مخل نظم هستند که ایجاد تنش و اقدام خودسرانه هر فرد و گروهی ولو با ظاهر ورزشکارانه از نظر هیئت مردود است.

وی در مورد ادعای عده‌ای از شرکت‌کنندگان مبنی بر دریافت مبالغ بیش از عرف از شرکت‌کنندگان در این مسابقه گفت: مثل هر رشته دیگر ما حق ثبت‌نام دریافت کردیم تا به مانند بیمه ورزشی که هیئت پزشکی تعرفه آن را 15 هزار تومان اعلام کرده ما نیز ورودیه دریافت کنیم.

تراز در ادامه افزود: زمانی که اسپانسری وجود نداشته باشد که بتوانیم مسابقه را رایگان برگزار کنیم، برای تأمین جوایز ورزشکاران و هزینه‌های جانبی‌ مسابقه از جمله چاپ و نصب بنر، حق داوری، کمیته اجرایی و ... از همین ورودیه باید منابعی را تأمین کنیم.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل تصریح کرد: گاهی بنده از حساب شخصی خودم بخشی از هزینه‌ها را پرداخت می‌کنم ولی امکان ادامه این روند وجود ندارد و ضرورت دارد با مشارکت خود شرکت‌کنندگان هزینه‌ها تأمین شود.

وی بیان کرد: با توجه به برگزار نشدن مسابقه، حق ثبت‌نام پنج نفری که از آنها ورودیه دریافت کردیم، را پس از طی مراحل قانونی مالی به خودشان باز می‌گردانیم.

برپایی نمایشگاه خودروهای قدیمی در اردبیل

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک و آبشن‌دار در این استان خبر داد و اظهار کرد: در هفته‌های آینده در جاده خروجی اردبیل به سمت سرعین این نمایشگاه برپا می‌شود که در آن انواع خودروهای کلاسیک، آنتیک و خاص خارجی و داخلی به تعداد 30 خودرو در معرض دید قرار می‌گیرند.

تراز هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد نشاط و آشنایی بیشتر شهروندان با خودروهای قدیمی و پرتوان اعلام کرد و گفت: استان اردبیل به لحاظ دارا بودن خودروهای قدیمی و ارزشمند از جایگاه خاصی برخوردار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار