معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: ساماندهی صنوف مزاحم در شهرستان بهارستان باید با برنامه‌ریزی مناسب انجام شود تا با کارآفرینی جدید در مکانی مناسب به‌دنبال اشتغال مفید در این حوزه باشیم.
کد خبر: ۷۷۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 31 August 2019

به گزارش تابناک تهران، محمد تقی‌زاده امروز ‌در جمع مردم نسیم‌شهر با اشاره به روند مطالعات در پروژه ساماندهی پایانه نسیم‌شهر اظهار داشت: با توجه به معضل ترافیک در محدوده پایانه حمل و نقل کالای استان تهران طرح احداث راه ارتباطی مستقل و مجزا در این مورد در دست بررسی است.

وی سپس با اشاره به ایجاد فاضلاب شهری نسیم‌شهر بیان کرد: جانمایی تصفیه‌خانه نسیم‌شهر با تغییر کاربری زمین پیشنهادی شهرداری نسیم‌شهر در دستور کار استانداری قرار دارد که پس از مصوبه این موضوع در اولویت پروژه‌های شهرداری نسیم‌شهر قرار خواهد گرفت که قطعاً یکی از پروژه‌های ماندگار و بزرگ نسیم‌شهر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران سپس به ایجاد پارکینگ عمومی توسط شهرداری نسیم‌شهر و ایجاد امنیت برای خودروها و کاهش ترافیک اشاره کرد و افزود: عدم تأمین پارکینگ در ساخت‌وسازهای انجام شده در نسیم‌شهر معضلی بزرگ است که با درایت فرماندار و شهرداری نسیم‌شهر دیگر خبری از ساخت و ساز غیرمجاز در این شهر و شهرستان بهارستان نخواهد بود.

تقی‌زاده تصریح کرد: ساماندهی صنوف مزاحم در شهرستان بهارستان نیز باید با برنامه‌ریزی مناسب انجام گیرد تا با کارآفرینی جدید در مکانی مناسب به دنبال اشتغال مفید در این حوزه باشیم.

وی همچنین به تأمین سرانه‌ها در محله حصارک پایین تأکید کرد و گفت: شهرداری نسیم‌شهر با پیشنهاد تغییر کاربری برخی از اراضی در محله حصارک پایین به دنبال تأمین سرانه‌های آموزشی، فضای سبز، درمانی و بهداشتی است که این موضوع در دستور کار استانداری قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: شورا و شهرداری نسیم‌شهر اعتبار ویژه‌ای را برای تکمیل مصلی این شهر در نظر بگیرند چرا که چنین فضاهایی نماد و هویت شهرها هستند و از قابلیت‌های خوبی برای استفاده در مراسمات برخوردار است.

تقی‌زاده سپس با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نسیم‌شهر افزود: یکی از دغدغه‌ها و سیاست‌های استانداری تهران توسعه متوازن و ارتقاء کیفیت زندگی مردم در شهرستان‌های استان است که فرماندار بهارستان با رویکرد و پیگیری‌های خوب خود توان و ظرفیت استان را به این شهرستان آورده است.

وی در پایان به کمبود آب شرب در شهرستان بهارستان اشاره کرد و گفت: مسئولان آبفای جنوب غرب استان تهران با برنامه‌ریزی که دارند قطعاً نیاز اساسی مردم این منطقه به آب شرب و با ایجاد زیرساخت‌های مهم را برآورد خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار