با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سفر به خوزستان فرهنگسرای ولایت شهر الهایی افتتاح شد.
کد خبر: ۷۷۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 30 August 2019

در این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: به لطف خدا در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در این شهر افتاده است.

وی افزود: این مجتمع فرصت هایی را فراهم می‌کنند تا فرهنگ هنر دین و رسانه و همه موضوعاتی که به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مردم مرتبط می شوند برای تحقق اتفاقات فراهم شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه این مجموعه با ظرفیت ۲۰۰ صندلی این فرصت را فراهم کرده تا مردم از اتفاقات فرهنگی و هنری استفاده کنند.

صالحی گفت: سیلی که در ابتدای امسال در خوزستان اتفاق افتاد همه مردم را درگیر و متأثر کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: افتتاح مجتمعهای فرهنگی و هنری سرانه فرهنگی را بالا می‌برد.

وی افزود: دل مردم ایران مثل مردم خوزستان ملتهب و یادآور ایام دفاع مقدس بود همانطور که در آن زمان کل مردم ایران دلشان با مردم خوزستان بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: همانطور که در اتفاقات مختلف دل مردم ایران با خوزستان می‌تپید در این ۴۰ روز نیز دل مردم ایران با خوزستان بود و با درد و رنج و غم مردم خوزستان همراه بودند.

صالحی ادامه داد: با درایت مسؤولان استان و همدلی و همراهی مردم اتفاقی که می توانست خسارت بار باشد مدیریت شد.

وی بیان کرد: همانطور که در ایام جنگ وقتی مردم کنار هم قرار می‌گیرند می‌توانند دشمن را زمین‌گیر کنند در حوادث مختلف مردم می‌توانند در کنار مسؤولان باشند و نگذارند آن اتفاقات آثار خسارت باری داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز در هفته دولت در اینجا هستیم و فرهنگسرای ولایت در شهر الهایی که تازه به شهر تبدیل شده و از مناطق کمتر برخوردار است افتتاح شد، این ایام را به فال نیک می‌گیریم که از یک طرف به ایام غدیر وصل است و از طرف دیگر در آستانه ماه محرم هستیم. افتتاح فرهنگسرا با ایام غدیر و ماه محرم قرین شده و اینجا هم شهر ولایت است و افتتاح این فرهنگسرا در احیای معارف اهل بیت و گسترش محبت اهل بیت تاثیرگذار باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار