استاندار اصفهان؛
استاندار اصفهان گفت: زنده نگهداشتن امید در دل مردم و ایجاد رونق تولید و تلاش در جهت رفع مشکلات مردم از جمله برنامه های مدیریت استان برای سال آینده است.
کد خبر: ۷۷۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ 30 August 2019

به گزارش تابناک اصفهان، عباس رضایی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دولت  به دنبال ارائه خدمت به نظام اسلامی است و مردم را ولی نعمت خود می داند .

استاندار اصفهان با بیان اینکه بازگو کردن خدمات دولت تدبیر و امید نفی تلاش های دیگر دولت ها نیست اضافه کرد: البته برای ارزیابی هر دولتی باید شرایط خاص اداره کشور در آن زمان در نظر گرفته شود. در دولت های گذشته بی ثباتی سیاسی در کشور وجود داشت و رشد اقتصاد به منفی ۶ درصد رسیده و ناامیدی بسیاری بر مردم حاکم بود و احتمال بروز نا آرامی هایی نیز وجود داشت.

رضایی تاکید کرد: امروز شاهد هستیم طرح تحول سلامت کلید خورده و رشد اقتصادی منفی به رشد مثبت ۱۴.۷ درصد رسید و پارس جنوبی هم توانست از ۲۴۰ میلیارد به ۵۴۰ میلیارد مترمکعب برساند.

به گفته استاندار اصفهان دستاوردهای چشم گیر دولت یازدهم هراس دشمنان ایران اسلامی را بیشتر کرد و به همین دلیل لابی های صهیونیست ها بیش از قبل قوت گرفت و پس از آن هم شخصی تبهکار با نام ترامپ روی کار آمد و درنهایت آمریکا از برجام خارج شد که نباید در این راه اقدامات منافقین را نیز نادیده بگیریم.

وی افزود: در سال گذشته ۱۳۰۰ پروژه در هفته دولت افتتاح شد که این رقم در سال جاری به ۱۷۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۹۰۰ میلیارد تومان رسید که ۶۲۰ مورد آن توسط بخش خصوصی انجام شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار