به دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری فرمودند ضروری است دولت‌مردان در دو سال باقی‌مانده از عمر دولت خود را گرفتار مسائل فرعی و حاشیه‌ای نکنند چراکه دو سال مدت کمی نیست و باید مسائل را اولویت‌بندی کنند.
کد خبر: ۷۷۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ 30 August 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به آغاز ماه محرم و هفته امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار داشت: یکی از عوامل مهم انقلاب اسلامی ایجاد مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر است و همه می‌دانیم که مهم‌ترین عاملی که می‌تواند تهدیدهای داخلی و بین‌المللی نسبت به‌نظام دینی ما مؤثر باشد امربه‌معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: چنانچه امربه‌معروف و نهی از منکر اجرا شود کشور ما تبدیل به یک کشور پویا و پیشرو در مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و دفاعی تبدیل می‌شود.

امام‌جمعه فیروزآباد ادامه داد: اگر امربه‌معروف در نظام اسلامی ما به یک محور نفوذناپذیر تبدیل شود دیگر خبری از فساد اقتصادی، سیاسی و تهدیدهای دشمن خارجی وجود ندارد و امنیت به‌طور کامل در زمینه‌های مختلف برقرار و انرژی‌های فعال مسوولان صرف رشد و ترقی کشور در زمینه‌های مختلف می‌شود.

هاشمی‌زاده اضافه کرد: مسلماً برای دولت نیز هفته امربه‌معروف یک مقطع زمانی مؤثر خواهد بود که جامعه را از فساد اقتصادی و سیاسی نجات دهد.

وی به دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری فرمودند ضروری است دولت‌مردان در دو سال باقی‌مانده از عمر دولت خود را گرفتار مسائل فرعی و حاشیه‌ای نکنند چراکه دو سال مدت کمی نیست و باید مسائل را اولویت‌بندی کنند.

هاشمی‌زاده خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری ضمن حمایت از کارهای مثبت دولت‌مردان فرمودند اولویت اول ما مسئله فرهنگی نظام اسلامی است و در مرحله بعد مسئله اقتصاد، همبستگی ملی، صیانت از نخبگان در تولید علم، امنیت همه‌جانبه در ابعاد مختلف کشور، مبارزه با فساد و درنهایت ارزش پول ملی مسائلی است که دولت باید به آن توجه جدی داشته باشد.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دولتمردان وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند گفت: مسائل حاشیه‌ای از قبیل انتخاباتی کردن زودرس فضای سیاسی کشور، طرح موضوع ضرورت استعفای دولت از سوی جریان‌های همسو با دولت و یا اینکه همسو شدن برخی از دولت‌مردان با جنگ روانی دشمن در رابطه با بعضی از مسائل جاری در کشور مانند حجاب و عدم برخورد با هنجارشکنان در این زمینه و یا مسئله رفتن زنان به استادیوم‌های ورزشی و یا برگزاری کنسرت‌های موسیقی مبتذل در کشور و تبدیل آن به مسئله اصلی کشور، زمینه‌سازی برای دوقطبی کردن جامعه، توجه نکردن به مسئله معیشتی مردم، دامن زدن به نارضایتی‌های اجتماعی و تخریب عقبه مردمی مسائلی است که باید دولت‌مردان به آن توجه کنند.

امام‌جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم افزود: لازم است بدانیم هشتم شهریور رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر دانشمند این کشور به دست کسانی به شهادت رسیدند که حامی اصلی آن‌ها آمریکای جنایتکار بود.

هاشمی‌زاده ادامه داد: منافقین کوردل با هماهنگی آمریکا این جنایت هولناک را انجام دادند و رژیم صهیونیستی و آمریکا ازجمله دولت‌هایی هستند که حمایت از تروریسم دولتی می‌کنند و از اول انقلاب تا این لحظه در کشور، افراد بسیاری را در فلسطین، یمن، عراق، لبنان و سوریه به شهادت رسانده و جنایت آمریکا به‌وضوح مشاهده‌شده است.

وی بیان داشت: جهان اگر بخواهد از دست تروریسم نجات پیدا کند، باید آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی را هدف قرار دهد و موقعیت این دو کشور را به خطر اندازد چراکه نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی یعنی نابودی تروریسم است.

امام‌جمعه فیروزآباد در بخش پایانی سخنان خود در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان با اشاره به مشکل جاده فیروزآباد -شیراز حدفاصل روستاهای زنجیران و گردنه روستای موک ابراز داشت: با توجه به این‌که فیروزآباد به‌عنوان کریدور اصلی ارتباطی با منطقه ویژه اقتصادی عسلویه و جنوب کشور و اینکه قطب‌های کشاورزی استان است حجم پرترافیک عبوری روزانه در جاده‌های فیروزآباد به جنوب و مرکز استان، در قطعه عبوری جدید از زنجیران تا گردنه موک به‌موجب خسارات و تلفات جانی و نقطه حادثه‌خیز در این محور شناسایی‌شده، چنانچه هر چه زودتر در اختیار حمل‌ونقل و مسافران قرار گیرد مسلماً جلوی تلفات و خسارت ناشی از این نقطه از محور فوق گرفته خواهد شد.

هاشمی‌زاده در پایان خواستار بررسی، توجه و راه‌اندازی هر چه سریع‌تر باند دوم حدفاصل روستای زنجیران و گردنه موک از مسوولان اداره کل راه استان شد و خاطرنشان کرد: با تسریع و راه‌اندازی این قطعه مهم می‌توان از حوادث و تلفات احتمالی آینده جلوگیری کرد.

گفتنی است در حاشیه برگزاری نماز جمعه این هفته فیروزآباد به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت میز خدمت با حضور فرماندار، معاون عمرانی و سیاسی فرمانداری و دیگر مسوولان شهرستان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار