کد خبر: ۷۷۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ 29 August 2019

اتهامات 3 زن


دادستان تهران درباره ادعای ممنوع‌الخروجی پگاه آهنگرانی بازیگر سینما گفت: این فرد به دلایل اتهام امنیتی و جرم عمومی ممنوع‌الخروج شده است. علی القاصی درباره آخرین وضعیت پرونده مهناز افشار گفت: این فرد خارج از کشور است و چند شاکی دارد و پرونده‌اش براساس شکایت شکات مفتوح و در حال رسیدگی است و هنوز تصمیمی در مورد آن گرفته نشده است. پرونده افشار به شکایت یک طلبه آملی به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی مربوط است. انتقاد این بازیگر از توییت حساب کاربری که گفته می‌شود جعلی بوده و با تصویر طلبه آملی فعالیت می‌کرده، اردیبهشت‌ماه گذشته حاشیه‌ساز شد.  القاصی درباره بازداشت فاطمه صالحی دختر سرلشکر عطا الله صالحی فرمانده سابق ارتش نیز گفت: این خبر صحت ندارد و بررسی کردیم این فرد در سیستم قضایی ما پرونده‌ای ندارد. به‌گزارش میزان، دادستان تهران در پاسخ به سؤالی درباره بازداشت محمدعلی پورمختار، نماینده بهار و کبودرآهنگ و آزادی او با وثیقه گفت: بازداشت و آزادی وی با قید وثیقه صحت ندارد. 

  انتخاب استانداران قزوین و گیلان
‌«ارسلان زارع» و «هدایت‌الله جمالی‌پور» به‌عنوان استانداران گیلان و قزوین تعیین شدند. ارسلان زارع فرماندار شهرستان دیر و دشتستان بوشهر، معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بود. وی پس از انتصاب مصطفی سالاری به‌عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور، با حکم وزیر کشور به‌عنوان سرپرست استانداری گیلان انتخاب شده بود. به گزارش تسنیم، جمالی‌پور هم از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب است که سابقه بیش از 6سال فعالیت در کسوت فرمانداری شهر ری را در کارنامه خود دارد. در سوابق استاندار جدید قزوین مشاور استاندار و مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی، مشاور استاندار گلستان و سرپرست دبیرخانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی دیده می‌شود.

  انتقام از تروریست‌ها
تروریست‌های عامل شهادت بسیجی شهید خالد شوانی به هلاکت رسیدند. در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء آمده است: در پی اقدام تروریستی عوامل وابسته به استکبار جهانی و گروهک جنایتکار و خائن دمکرات که منجر به شهادت بسیجی بومی اهل سنت پیرانشهر «خالد شوانی» شد، این تروریست‌های کوردل ۲۴ ساعت پس از اقدام ذلیلانه خود با اقدامات اطلاعاتی و تلاش و پیگیری مستمر سپاه، اداره اطلاعات و مرزبانی استان آذربایجان غربی، در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه موقت‌شان در یکی از روستاهای شهرستان سردشت در تور اطلاعاتی رزمندگان اسلام قرار گرفتند که طی درگیری هر دو تروریست عامل شهادت بسیجی شهید خالد شوانی به هلاکت رسیدند.

  دلیل انصراف آمریکا از حمله به ایران
سرلشکر محمدباقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی گفت: اگر آمریکا بعد از انهدام پهپاد گلوبال «هاوک» تا پای تصمیم‌گیری علیه ما آمده است و به بهانه اینکه تعدادی کشته می‌شوند از تصمیم خود منصرف شده به‌دلیل قدرت بازدارندگی ماست. اینها حاصل فکر ایرانی و تدابیر فرمانده کل قواست و اینکه ملت ما به‌رغم همه مشکلات در حوزه دفاع و امنیت سربلند هستند و اجازه وقوع جنگی را نمی‌دهند، به برکت انقلاب اسلامی است. به گزارش ایسنا، سرلشکر باقری گفت: ما افتخار می‌کنیم که به‌رغم مشکلاتی که ریشه در دشمنی‌های خارجی و مدیریت داخلی دارد همچنان روی پای خود ایستاده‌ایم و می‌توانیم با مدیریت جهادی و انقلاب این مشکلات را حل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار