رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام؛
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت:شهرایلام به لحاظ زیرساخت های فیزیکی پاسخگو ی تعداد وسایل نقلیه نیست درنتیجه برای برون رفت دائمی و نه مقطعی از مشکلات حاد ترافیکی در آینده، نیازمند توسعه و اصلاحات ساختاری در کالبد شهر هستیم.
کد خبر: ۷۷۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 30 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ ابوالفضل کهزادی با بیان اینکه این پروژه یکی ازکارهای قوی و جدی است که تاکنون در شهر ایلام انجام شده ،ضمن تشکر از شهردار ایلام که در مدت ساخت این پروژه به صورت جدی پیگری این امر بودند،  اظهارداشت: درمدت ساخت این تقاطع به دلیل قطع پل ارتباطی شرق به غرب شهر ایلام و انتقال ترافیک به کوچه ها و معابرفرعی مردم و پلیس متحمل زحمات و اتلاف وقت زیادی شدند.

 وی در ادامه همچنین از مردم صبور استان به واسطه شکیبایی و همراهی با پلیس در زمان عملیات اجرایی این سازه ترافیکی تشکر و قدردانی کرد و افزود: اگر خواستار ترافیکی روان در معابرشهری هستیم باید لاجرم تن به تحولات اساسی بدهیم.

کهزادی افزود: شهرایلام به لحاظ زیرساخت های فیزیکی پاسخگو ی تعداد وسایل نقلیه نیست درنتیجه برای برون رفت دائمی و نه مقطعی از مشکلات حاد ترافیکی در آینده، نیازمند توسعه و اصلاحات ساختاری در کالبد شهر هستیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: افتتاح تقاطع غیر همسطح رسالت درسال جاری و پیاده راه کردن خیابان طالقانی درسال گذشته دو اتفاق مهم ترافیکی  است که با هدف تسهیل تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده در شهرایلام با همت مسئولان عملیاتی شد.

رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه با افتتاح این پروژه، ترافیک درایلام بصورت منطقی درهمه معابر توزیع می شود ، ابراز امیدواری کرد با شروع به کار این تقاطع و اتصال مجدد خط شرق به غرب در شهر ایلام شاهد ترافیکی روان تر نسبت به گذشته باشیم./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار