استاندار ایلام:
استاندار ایلام گفت: تونل اربعین در مسیر ایلام به مهران در عرض شش ماه حفاری شد که به صورت اضطراری در اربعین امسال مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۷۷۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ 29 August 2019

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: مردم ایلام با دست خالی طی هشت سال جنگ تحمیلی دفاع کردند، مردم ایلام با تقدیم سه هزار شهید از این خاک دفاع کردند و اجازه پیش روی به دشمن را ندادند.

وی عنوان کرد: راه آهن که آرزوی دیرینه ای برای مردم ایلام بود، موافقت آن از وزیر راه اخذ شده و قرار است در سفر رئیس جمهور گلنگ زنی شود.

استاندار ایلام عنوان کرد: دو آزادراه در استان تعریف شده و در مناقصه قرار خواهد گرفت؛ اول آزادراه حمیل ایلام، مهران، کربلا  و دوم آزاد راه پل زال ، مورموری ، دهلران، نجف اشرف است.

وی تصریح کرد: شش هزار و ۴۰۰ متر طول تونل کبیرکوه اجرا شده است که قسمت اعظم آن در این دو سال انجام شده است و تا دو ماه آینده به پایان خواهد رسید.

وی افزود: تونل اربعین در مسیر ایلام به مهران در عرض شش ماه حفاری شد که به صورت اضطراری در اربعین امسال مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی گفت: بیش از ۴۴ کیلومتر بزرگراه، ۲۵ کیلومتر جاده اصلی و مقدار زیادی راه روستایی انجام شده است.

استاندار ایلام بیان داشت: در حوزه آبرسانی به اراضی کشاورزی اقدامات بزرگی در استان ایجاد شده است؛ بیش از ۳ هزار میلیارد تومان در این حوزه هزینه شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار