معاون پارلمانی رئیس جمهوری ؛
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: سیل با وجود خسارت‌ها و خرابی هایی که داشت اما برکات و مزایای زیادی را نیز برای کشور به ارمغان آورد.
کد خبر: ۷۷۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ 28 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسینعلی امیری  در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده و ستاد ویژه اربعین استان ایلام اظهار داشت: از جمله برکات سیل تشدید وفاق، همدلی، اتحاد و همراهی مسئولان دستگاه ها و نهادهای مختلف فارغ از جناح بندی و گرایش های سیاسی و حزبی یا قومی و زبانی بود.

وی افزود:سیل فروردین ماه که چندین استان‌ کشور را درگیر کرد با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا و هم‌پیمانانش به خوبی مدیریت شد که این ستودنی است.

امیری ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مردم با مسئولان در مدیریت سریع سیل تاکید کرد: در وقوع سیلاب همه ایران اعم از مسئولان اجرایی و نظامی، نهادها و عامه مردم یکپارچه و ید واحده شدند و برای خدمات رسانی و کمک به مناطق سیل زده از هم پیشی گرفتند و سیلاب نمایش اتحاد ابران اسلامی در مواقع حساس است.

وی افزود: از دیگر مزایای سیل پایان چند دهه خشکسالی و سیراب شدن دشت ها و رودخانه های خشک شده بود و نیز اینکه مسیل ها و بستر خشک رودخانه ها محل امنی برای ساخت و ساز یا کشاورزی و دیگر فعالیت های انسانی نیست.

امیری با اشاره به مقوله اربعین هم گفت: به واقع اربعین یک لطف بزرگ از جانب پروردگار برای مسلمانان و به ویژه شیعیان است تا بزرگترین اجتماع خودجوش دینی دنیا را شکل دهند.

وی اظهار داشت: اربعین فرصتی ارزنده و اعتباری زایدالوصف به استان ایلام به عنوان دروازه ورود زائران به عتبات عالیات و خادمان سیدالشهدا (ع) بخشیده است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار