رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند مهاجری: آن‌هایی که نمی‌فهمند، بیرون از بازی هستند و جیغ می‌کشند/توکلی خطاب به لاریجانی: نمایندگان فاسد را از ورود به مجلس منع کنید و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۷۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ 27 August 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اثر مثبت سفر «ظریف» به فرانسه در بورس

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: معمولا عوامل متعددی روی بازار اثرگذار است و ترکیبی از عوامل مختلف در بازار اثر دارد، اما تحلیلگران بازار معتقدند که سفر وزیر امور خارجه به فرانسه اثر مثبت بر بازار سرمایه گذاشته است. پیش از این که حجم معاملات بازار سرمایه مجموع بورس و فرابورس به ۱۰۰۰ میلیارد تومان هم نمی‌رسید، امروز به ۳ هزار میلیارد تومان رسیده است. آمار‌ها حاکی از آن است که بخشی از نقدینگی جذب بازار سرمایه شده است. / بورس نیوز

جنجال در مجلس بر سر غیبت تعداد زیادی از نمایندگان

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت، در ابتدای جلسه علنی امروز (یکشنبه) که بعد از گذشت بیش از یک ساعت تأخیر آغاز شد، گفت: تأخیر در برگزاری جلسه به خاطر نبود نماینده‌ها بود. تعداد زیادی از نماینده‌ها در حوزه‌های انتخابیه حضور دارند. البته کسانی که امروز در مجلس هستند هم می‌توانستند در حوزه‌های انتخابیه باشند، اما در جلسه مجلس آمدند که از آن‌ها تشکر می‌کنیم. حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلسی که اکثریتش انقلابی نباشد، یعنی همین که ما امروز آن را می‌بینیم.

یقین دارم اظهارات آقای روحانی با منویات رهبری مغایرت ندارد

لیلاز عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: در ماه‌های اخیر روند تحولات اقتصادی، اجتماعی و نظامی به گونه‌ای بوده که زمان امروز به سود ایران در حال سپری شدن است و شاهدیم که میل به مذاکره به هیچ عنوان از سوی ایران نیست و این آمریکا و کشور‌های غربی هستند که مصرانه به دنبال مذاکره با کشورمان هستند. اظهارات آقای روحانی اگر مغایرت با منویات مقام معظم رهبری باشد، بنده صد درصد با مذاکره مخالف هستم. چراکه همین دوگانگی و شکاف احتمالی این پیام را به غرب می‌دهد که ما در داخل ضعیف هستیم، ولی بنده یقین دارم که اینطور نیست.

ده‌ها پرونده تخلف نمایندگان به دستگاه قضایی ارسال شده است

علیرضا سلیمی عضو هیأت نظارت گفت: بهمن ماه سال گذشته مسأله پرونده دو نماینده بازداشتی در حوزه خودرو و طلا بود. این مسائل مربوط به پوشک اصلاً آنجا مطرح نشد و حتی اطلاع هم ندادند به ما. ما همان بهمن ماه گذشته هم اعلام کردیم اگر مدرکی در رابطه با تخلف دو نماینده بازداشتی باشد، ما بلافاصله بررسی می‌کنیم. ما هنوز هم منتظر سند و مدرک هستیم همین الان. چون این پرونده در هیأت نظارت بسته نشده است. از آقای توکلی و هر کسی که اگر مدرکی دارند، خواهش میکنم به ما بدهند. ما دنبال مدرک و سند هستیم و واقعاً درباره نمایندگانی که سندی داشتند، مماشات نکردیم. ما چند ده پرونده از تخلفات نمایندگان را به قوه قضائیه فرستادیم که بررسی شوند./ایسنا

سگ‌کُشی در شهرداری همچنان ادامه دارد

حسن خلیل آبادی، عضو شورای شهر تهران در مورد حضور در مرکز نگهداری از حیوانات بدون صاحب در جنوب تهران و ارائه گزارش از آن جا گفت: یافته‌های ما نشان می‌دهد این اتفاق (سگ کشی) افتاده و هنوز هم دارد می‌افتد. ما اسنادی به دست آورده ایم که هنوز هم این اتفاق در آنجا می‌افتد. برخی می‌گویند این فیلم‌ها مال سال ۹۶ یا ۹۵ یا ۹۷ است، به نظرم زمان این فیلم‌ها باعث نمی‌شود شما یک کار بسیار شنیع و زشت را از ذهن دور کنید. اگر فیلمی مربوط به ۱۰ سال پیش باشد که حیوانات را اذیت می‌کنید یا انسان‌ها را آزار می‌دهید یا به طبیعت آسیب می‌زنید باز هم دیگران را ناراحت خواهد کرد. حتی اگر زمان فیلمی که از کشتار سگ‌ها منتشر شد را سال ۹۶ هم بدانیم باز هم مسئولیت با شهرداری است. از همه مهمتر، شهرداری اعتراف کرد این فیلم مربوط به عملکرد پیمانکاری است که قبلا بوده است، البته الان گفتند قطع رابطه شده.

ردصلاحیت میانه‌رو‌ها در شورای وحدت

خبرآنلاین در گزارشی نوشت: هرچه از زمان تشکیل شورای وحدت می‌گذرد، ماهیت وحدت‌شکن آن از وحدت‌آفرینی‌اش پیشی می‌گیرد. ظاهراً فیلتر احراز صلاحیت شورای وحدت چنان تنگ‌نظرانه طراحی شده که چهره‌های اصیل و میانه‌رو جریان اصولگرایی در جلسات این گعده انتخاباتی حضور ندارند. شکل‌گیری شورای وحدت و مدیریت آن بوسیله کسانی، چون حدادعادل و زاکانی که از ابتدا میانه خوبی با میانه‌روی و اصولگرایان سنتی نداشته‌اند، شمولیت شورای وحدت را با محدودیت جدی مواجه کرده است. طبیعی است که معتدلین و عقلای اصولگرایی جایگاهی میان کسانی که می‌خواهند نیرو‌های سیاسی را به دو بخش اسلام‌گرا و غیراسلام‌گرا تقسیم کنند، نداشته باشند. طیف سنتی اصولگرا همچنان قائل به جایگاه محوری جامعه روحانیت و جامعه مدرسین هستند.

خسارت ایام توقیف کشتی نفتکش را می‌گیریم

در نشست سخنگوی قوه قضاییه، خبرنگاری درباره توقیف نفتکش ایران موسوم به آدریان دریا پرسید. اسماعیلی گفت: قطعا اقدام به توقیف این نفتکش، دزدی دریایی بود. آن‌ها هیچ تخلفی را نتوانستند به این کشتی و کارکنان آن وارد کنند. برخلاف خساراتی که کشتی انگلیسی به لنج ایرانی در یک تصادف زده بود و عدم پاسخگویی به آدرس دقیق و خاموش کردن ردیاب‌ها که هر یک جرم و تخلف در قواعد بین المللی است. ما اعلام کردیم کشتی انگلیسی این تخلفات را داشته و مرجع قضایی هم اقدام قانونی انجام داد و در مجامع بین المللی هم حاضر به توضیح و اثبات تخلفات کشتی انگلیسی هستیم. ولی درباره نفتکش ایرانی، هیچ کس اقدام حقوقی نکرد و اقدام آن‌ها خلاف قواعد بین المللی بود. توقیف این کشتی غیرقانونی بوده و ما مطالبه گر خسارت ایام توقیف کشتی هستیم. /خبرآنلاین

چه کسی گفته هر که اصولگرا نیست، انقلابی هم نیست؟

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره تلاش برخی اصولگرایان از جمله حداد عادل برای دو قطبی‌سازی جامعه گفت: اصولگرایان زرنگی خاصی دارند و نزدیک انتخابات مغازه جدید باز کرده و جنس‌های قدیمی و بنجل را تزئین کرده و با رنگ و لعاب جدید برای فروش می‌گذارند. چیزی که حداد عادل می‌گوید جدید نیست و از روز بعد پیروزی انقلاب، بحث انقلابی و غیرانقلابی مطرح بوده است. حداد با تقسیم جامعه به انقلابی و غیر انقلابی، بخش عمده‌ای از جامعه را به سمت ضدانقلاب هدایت می‌کند. هدفش هم این است که انقلابی‌ها را تهییج کند تا آن‌ها پای صندوق رأی بیایند البته این کار یعنی هدف وسیله را توجیه می‌کند. چه کسی گفته است که هر که اصولگرا نیست، انقلابی هم نیست؟ / ایسنا

احمدی نژاد کشور را تا مرز سقوط و نابودی برد

فائزه هاشمی نوشت: در میان اصولگرایان نیز سیاستمداری نبوده و نیست که بتوان به او امید بست که اگر سکان اداره دولت را در دست می‌گرفت، قطعا موفق می‌شد. چه آنکه اصولگرایان چهره‌ای چون محمود احمدی‌نژاد را نیز در کارنامه سیاسی خود دارند که کشور را تا مرز سقوط و نابودی برد که به اعتقاد من دولت روحانی همچنان میراث‌دار آن است. همچنان که امروز نیز بخشی از مشکلات دولت و ناکارآمدی آن، میراث آقای احمدی‌نژاد و انحصارطلبی و رفتار‌های اصولگرایان است که اجازه نمی‌دهند، شرایط تغییر کند. در مجموع نمی‌توان باور داشت که حتما «نجات‌دهنده‌ای» بود که می‌توانست انتخاب شود، اما نشد. بنابراین نیامدن حسن روحانی یا یک دوره‌ای شدن ریاست‌جمهوری او اوضاع را از صدر تا ذیل دگرگون نمی‌کرد. معتقدم که بحران امروز کشور در کنار فشار‌های اصولگرایان، بحران مدیریت است، نه بحران مدیر. البته نباید نادیده گرفت که فضا، به‌خصوص فضای سیاسی آنقدر تنگ و بسته شده که عمده مدیران متخصص از این دایره بیرون مانده‌اند. /روزنامه اعتماد

کنایه توئیتری قالیباف به روحانی با هشتگ "بازی مذاکره"

قالیباف به اظهارات حسن روحانی درباره مذاکره واکنش نشان داد و از آن به عنوان بازی مذاکره یاد کرد. محمدباقر قالیباف که در جریان انتخابات ۹۲ و ۹۶ یکی از رقبای حسن روحانی برای کرسی ریاست جمهوری بود به اظهارات دیروز رئیس جمهور درباره مذاکره واکنش نشان داد. شهردار اسبق تهران در حساب کاربری‌اش در توئیتر با هشتگ #بازی مذاکره نوشت: امیدوار بودیم فهمیده باشند که اقتصاد را نباید به خارج از کشور پیوند زد. به ‌نظر می‌رسد هدف از وعده مذاکره، ساختن دوقطبی‌سیاسی برای شانه خالی کردن از بار مسئولیت است نتیجه‌اش هم شرطی‌سازی اقتصاد می‌شود و ناامیدی بیشتر مردم. مذاکره با ترامپ اگر هم انجام شود پر ضرر است.

گلایه محسن رهامی از رسانه‌ها: چرا به نجفی ترحم کردید؟

محسن رهامی معتقد است در پرونده قتل میترا استاد، بعضی از رسانه‌ها که باید پیشرو در ترویج اخلاق باشند، در رعایت اخلاق حرفه‌ای و تقوا و منافع جامعه، کاملا قافیه را باختند و در این آزمون مردود شدند، محسن رهامی حقوقدان و جامعه شناس کیفری به خبرآنلاین گفت: ما دیدیم که از همان زمان طرح این پرونده، رسانه‌ها به این سمت رفتند که قتل او امنیتی بوده یا میترا استاد پرستو بوده! طوری این مسائل و شایعات را بزرگ کردند که اصل موضوع خشونت علیه خانواده و کشتن یک انسان، و ریشه یابی خشونت در این میان به فراموشی سپرده شد. در واقع بعضا به آقای نجفی ترحم کردند و حتی گفتند چه کار خوبی کرده است. بعضی از رسانه‌ها که باید پیشرو در ترویج اخلاق باشند، در رعایت اخلاق حرفه‌ای و تقوا و منافع جامعه، کاملا قافیه را باختند و در این آزمون مردود شدند، علیه کسی که به هر حال دستش از دنیا کوتاه شده بود و نمی‌توانست از خود دفاع کند، هرچه خواستند گفتند! به نظر من، ما باید خشونت را در هر قالب و با هر انگیزه و پوششی باشد، محکوم کنیم، خصوصا خشونت علیه خانواده و کودکان را.

بازداشت یک متخلف دیگر در سازمان تدارکات پزشکی

در ادامه رسیدگی به تخلفات مالی در سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، یکی از سرشبکه‌های مربوط به واردات دارو بازداشت شد. یکی از افراد پشت پرده تخلفات سازمان تدارکات پزشکی بازداشت شد. هفته گذشته نیز فرجی مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی به علت خرید و واردات یک داروی خاص بازداشت شد؛ بنابراین گزارش در ادامه برخورد با عوامل متخلف در سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر نامبرده توسط یکی از نهاد‌های ضابط قوه قضائیه بازداشت شد. «ح. ا.» طی سال‌های اخیر از طریق نفوذ و شبکه سازی توانسته بود اعتماد برخی مدیران هلال احمر را جلب و به عنوان وارد کننده دارو و تجهیزات پزشکی خود را مطرح نماید. گفتنی است اواخر سال گذشته اخباری در خصوص فعالیت‌های غیر شفاف برخی نهاد‌های وابسته به جمعیت هلال احمر در رسانه‌ها منتشر شد. در همین راستا، شورای عالی هلال با ورود به این موضوعات محدودیت‌هایی را برای فعالیت‌های اقتصادی این سازمان ایجاد کرد.

آخرین وضعیت پرونده بازداشت یکی از مدیران دستگاه قضایی

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤالی پیرامون آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده بازداشت یکی از مدیران دستگاه قضایی گفت: این پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است و ۱۵ نفر بازداشتی دارد. مطالبی که از اعترافات منتسب به این افراد نقل شده، صحت ندارد. ما پیشتر نیز تأکید کردیم که خط قرمزی نمی‌شناسیم و افرادی که دلایل، دال بر اتهام آن‌ها باشد به اتهاماتشان در هر جایگاه و مقامی که باشند رسیدگی می‌کنیم. همچنین نتیجه این پرونده را نیز با توجه به حساسیت افکار عمومی نسبت به آن حتما به اطلاع مردم خواهیم رساند؛ اما باز هم تأکید می‌کنم که این پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد.

دفاع تمام قد رئیس دفتر روحانی از پوری حسینی

رئیس دفتر رئیس جمهورگفت: جناب آقای پورحسینی فردی پاک دست و سالم با گذشته بسیار پرافتخار در جبهه و نمایندگی مجلس است. ممکن است برخی تصمیمات مدیریتی با سلیقه برخی سازگار نباشد و این موضوع در خصوص بقیه مدیران هم می‌تواند صدق کند.

واکنش سخنگوی قوه قضائیه به فایل صوتی نوشین جعفری

در نشست خبری نهم قوه قضائیه، سخنگوی دستگاه قضا به سؤالی درباره فایل صوتی‌ که نوشین جعفری در زندان منتشر شد، پاسخ داد. خبرنگاری پرسید جدیدا در فضای مجازی، فایل صوتی از بازداشت یک عکاس متهم به توهین به مقدسات منتشر شده است و در آن عنوان می‌شود بازجو به زور از او می‌خواهد اعتراف بگیرد. موضع شما در این باره چیست؟ اسماعیلی گفت: این فایل صوتی در کلیت آن در مواردی است که زندانی با خانواده و افراد تماس می‌گیرند. ممکن است طرف تماس، صدا را ضبط کند. این امر بدیهی است که ما در زندانهایمان تماس متهم با بیرون را داریم. فرد ممکن است در تماس، اکاذیبی را ادعا کند. این که ادعا کند من تحت فشار هستیم، آیا این ادعا درست است؟ رسیدگی‌ها و نگهداری‌های ما در چهارچوب ضوابط و مقررات قانونی است. هیأت‌های نظارت بر حقوق شهروندی نسبت به دوره قبل، فعال تر شده اند. از کلانتریها، مراجع قضایی، بازداشتگاه‌ها و زندان‌ها بازرسی می‌کنند. شکایات را می‌شنوند و رسیدگی می‌کنند. هر یک از بازداشت شدگان ادعایی داشته باشند، ساز و کار قانونی برای آن وجود دارد.او ادامه داد: ما کسی را که محموله سنگین مواد مخدر گرفته ایم می‌گوید من بیگناهم. آیا ادعای متهم اینقدر اعتبار دارد؟ طبق قانون، یکایک ادعا‌ها رسیدگی می‌شود. /خبرآنلاین

توکلی خطاب به لاریجانی: نمایندگان فاسد را از ورود به مجلس منع کنید

احمد توکلی در نامه‌ای به علی لاریجانی نوشت: یکی از سنن پسندیده در کشور‌های غربی این است که وقتی مسئولی متهم به فساد مالی می‌شود، بلافاصله استعفا می‌دهد یا وادار به استعفا و سپس رسیدگی آغاز می‌شود. کنار گذاشتن فوری متهم از سمتش، لااقل سه نتیجه ارزشمند دارد: یک) فردی که صلاحیتش زیر سوال می‌رود امانتی در دستش باقی نمی‌ماند. دو) اگر فردی که متهم به خیانت مالی است در موضع قدرت باشد برای از بین بردن اسناد مربوط یا جعل اسناد تازه یا لابی بین صاحبان قدرت تواناتر است و ممکن است سیر رسیدگی قضایی را مخدوش سازد. سه) متهم به‌محض ورود اتهام به او، باید به همان نسبت، مجازات آبرویی ببیند تا همگنانش نیز از موضع تهمت بپرهیزند. متأسفانه اینجا متهم صاحب قدرت طلبکار می‌شود و به مجلس برمی‌گردد و برای سرنوشت مردم که گاهی با یک رأی این ور و آن ور می‌شود، رأی می‌دهد! اگرچه آیین‌نامه در این باره ساکت است، ولی جنابعالی قدرت فضاسازی برای جلوگیری از این وقاحت را داشته‌اید و‌ای کاش از آن استفاده می‌کردید. حالا با این سیر مسأله‌دار بهتر نیست به جای ملامت منتقدان و حتی مغرضان، زمینه‌های انتقاد و غرض‌ورزی را کاهش دهید؟ مشکل از آنجا پیدا شده که قانون در باره سلب صلاحیت از نمایندگان پس از تصویب اعتبارنامه ساکت است و نظارت به گروهی از خود نمایندگان سپرده شده که دچار تعارض منافع هستند. کار باید به ناظری بیرونی واگذار شود که نه ‌تنها اختیار تعلیق عضویت بلکه صلاحیت سلب عضویت نماینده را هم به‌طور کاملا شفاف، داشته باشد. بند ۱۳ سیاست‌های کلی انتخابات نیز صراحتا به این نقیصه اشاره دارد. با توجه به این که در دوران صدارت جنابعالی طی سه دوره، مکرراً اصلاح آیین‌نامه به فوریت انجام شده است، دیده‌بان شفافیت و عدالت پیشنهاد می‌کند در طرح یک فوریتی آیین‌نامه را اصلاح فرمایید تا بتوانید متهمان به فساد و خیانت را تا محکومیت یا برائت، از ورود به خانه ملت باز دارید.

بازگشت عادل به تلویزیون از این هفته

فصل جدید برنامه‌ی «فوتبال ۱۲۰» از پنج‌شنبه شب این هفته به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور و اجرای حمید محمدی به روی آنتن می‌رود. سری جدید برنامه «فوتبال ۱۲۰» از پنج‌شنبه (هشتم شهریور ماه) به شکل هفتگی پخش خواهد شد و حمید محمدی که برنامه «فوتبال ۱۲۰» از ابتدا با او آغاز شده بود، بار دیگر از اواسط فصل گذشته به عنوان مجری این برنامه شناخته شد.

مهاجری: آن‌هایی که نمی‌فهمند، بیرون از بازی هستند و جیغ می‌کشند

محمد مهاجری در حساب توییتری خود نوشت: آن‌هایی که بازی سیاست را بلدند، می‌فهمند ‎روحانی و ‎ظریف دارند چه می‌کنند، بنابراین هوشمندانه سکوت کرده اند. آن‌ها که نمی‌فهمند، چون بیرون از بازی اند فقط جیغ می‌کشند و موضوع را در حد دعوای دوجناح پایین می‌آورند. کشتیبان اصلی کشور، نقش‌ها را درست تعریف کرده است. حتی نقش جیغ زن‌ها را!»

انتقاد صریح سعید جلیلی از مذاکرات ظریف با مکرون و سفر به فرانسه

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنچه ترامپ با زور و مکرون با فریب دنبال می‌کند، با باور ملی ما به توانایی‌های جوانان میهن پاسخ داده خواهد شد. سعید جلیلی در جریان بازدید از سامانه پدافندی «باور ۳۷۳» گفت: ما در اینجا ملاحظه کردیم که حرکت‌های بسیار خوبی توسط جوانان کشور به ثمر رسیده است. همچنان که اسم این سامانه گواه است، باور و تلاش ایرانی می‌تواند به کار‌های بزرگی دست بزند. وی خاطرنشان کرد: پاسخ این فشار حداکثری ترامپ و ژست‌های کوچک مکرون، فقط باور بزرگ ملت ایران و تلاش فرزندان این مرز و بوم است و نه چیز دیگر. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: آنچه ترامپ با زور و مکرون با فریب دنبال می‌کند، با باور ملی ما به توانایی‌های جوانان میهن پاسخ داده خواهد شد. /ایسنا

شوخی عجیب نماینده بازداشت شده با یک خبرنگار

محمد عزیزی و فریدون احمدی دو نماینده مجلس چند روز قبل به اتهام اخلال در بازار خودرو از سوی دادستان بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند. این دو نماینده سه روز قبل با وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی آزاد شدند و در جلسه مجلس شرکت کردند. بر اساس اخبار منتشره، مجلس پیش از آغاز جلسه رسمی، جلسه‌ای غیرعلنی برای بررسی بازداشت این دو نماینده تشکیل داده است. در همین ارتباط فریدون احمدی در حاشیه جلسه علنی مجلش شورای اسلامی در گفت‌وگویی در مورد بازداشتش گفت: یارب نظر تو برنگردد، برگشتن روزگار سهل است. فریدون احمدی بعد از دیدن خبرنگار عصر ایران به او گفت: پراید می‌خواهید؟ وی در پاسخ به این که وثیقه ۱۰ میلیاردی از کجا تأمین شده است افزود: من اگر چنین وثیقه‌ای داشتم قطعا زودتر آزاد می‌شدم. /خبرآنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار