رئیس هیات گلف استان کرمانشاه از حضور پسران مینی گلف باز استان برای شرکت در اولین دوره المپیاد استعداد های برتر مینی گلف کشور خبرداد.
کد خبر: ۷۷۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 27 August 2019

الهام اکبری در گفتگو با خبرنگارتابناک کرمانشاه، گفت: این دوره از المپیاد استعداد های برتر در گروه پسران در رده سنی ۱۰ تا ۱۸ سال و در دو گروه ۱۰ تا ۱۴ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال به میزبانی استان مازندران برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات و سنجش آزمون های عملی استعدادیابی از ۲ تا ۵ شهریور ماه ویژه پسران در زمین اختصاصی مینی گلف شهر ساری برگزار خواهد شد.

رئیس هیات گلف استان کرمانشاه یادآور شد: چهار نفر از ورزشکاران منتخب رشته مینی گلف در بخش پسران پس از چندین نوبت برگزاری مسابقات انتخابی، به این دوره از المپیاد اعزام شدند.

اکبری تصریح کرد: با توجه به اینکه کرمانشاه فاقد زمین استاندارد مینی گلف است، چند دوره اردوی آمادگی و تمرینی در استانهای همجوار که دارای زمین استاندارد هستند برگزار کردیم و امیرحسین سالاری، محمدمهدی محمدی، مهراب فلامرزی و محمدحسین چهری اعضای تیم پسران مینی گلف کرمانشاه را تشکیل می دهند و احسان اکبری نیز به عنوان مربی همراهی تیم استان را به عهده دارد.

ایشان در ادامه اضافه کرد: نفرات برگزیده این المپیاد به صورت مستقیم تحت نظارت کمیته استعدادیابی فدراسیون قرار می گیرند.

رئیس هیات گلف استان ضمن ابراز خرسندی از کسب نتایج ارزشمند بازیکنان در المپیاد گلف افزود: با وجود نداشتن زمین و تجهیزات بروز این رشته ورزشی، اما با هنر خاص مربیان در آموزش صحیح قوانین، مهارتها و ایجاد انگیزه در بازیکنان، توانستیم نتایج درخشانی را کسب نماییم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از اینکه بازیکن گلف پسران کرمانشاه صاحب مقام نقره و یکی از بازیکنان دختر کرمانشاه در دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی گلف صاحب مدال برنز شد، شاهد استقبال هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان به این رشته ورزشی هستیم و خانواده ها علاقمند به ثبت نام فرزندشان در رشته گلف و کمیته های زیرمجموعه از جمله مینی گلف، وودبال، بهکاپ و کروکت هستند.

الهام اکبری در پایان گفت: امیدواریم با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، به زودی شاهد ساخت و بهره برداری یک زمین استاندارد مینی گلف و یک زمین رنج گلف (برای ضربات اولیه و پرتاب های بلند) در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد باشیم.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار