استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت ضمانت اجرایی قوانین حمایت از کودکان در کشور، گفت: باید ساز و کاری فراهم شود که برای اجرای این قانون یک باور عمومی در همه شکل گیرد.
کد خبر: ۷۷۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 26 August 2019

به گزارش تابناک اصفهان ـ عباس رضایی در هفتمین کنفرانس تخصصی حقوق کودک با بیان اینکه۳۵۰ میلیون کودک در جهان به کار اشتغال دارندگفت: آمار مربوط به حقوق کودکان در جهان بسیار قابل توجه است در سال های اخیر ۱۴ میلیون در سراسر جهان به دلیل ابتلا به بیماری ایدز فوت کردند از این تعداد ۲۵ درصد کودکان بودند.

به گفته رضایی ۲۹ درصد کودکان زیر ۵ سال دارای سوء تغذیه هستند و به واسطه  جنگ ها ۲ میلیون کودک کشته، پنج میلیون مجروح و ۱۲ میلیون مهاجر و پناهنده می شوند.

استاندار اصفهان با بیان این که همه چیزی از دوران کودکی آغاز می شود، افزود:  آینده جوامع بر مبنای عوالم کودکی شکل می گیرد و هیچ زمانی برای شکل گیری ساختار یک جامعه مثل دوران کودکی نیست.

وی اصافه کرد: یکی از مشکلات خانواده های متدین و حتی پیشرفته امروز آن است که کودکان خود را از بازی محروم می کنند و هر روز کودک را  از این کلاس به آن کلاس می برند و  حق بازی و تحرک را از کودکان می گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار