سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان:
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان گفت: از دوم شهریور ماه ثبت نام دوره کارشناسی علمی کاربردی آغاز شده و تا ۱۰ روز دیگر ادامه دارد.
کد خبر: ۷۷۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 26 August 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استلن اصفهان،مهدی قیصری در خصوص آغاز ثبت نام دانشجویان در مقطع کاردانی و کارشناسی اظهار داشت: از ۲۷مردادماه ثبت نام دانشجو در مقطع کاردانی آغاز شد که تا ۱۰ روز ادامه دارد و از دوم شهریور ماه ثبت نام ها در مقطع کارشناسی کلید خورد.

وی بیان داشت: 31 مرکز فعال دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان آماده پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی برای سال تحصیلی 98 هستند. 

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان اعلام کرد: در پذیرش مهر 98، تعداد 150 رشته کاربردی مهارتی وجود دارد که از این رشته ها، تعداد 105 کد رشته محل مربوط به مقطع کارشناسی و 226 کد رشته محل در مقطع کاردانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در مقایسه با سال گذشته، 16 درصد افزایش کد رشته محل وجود داشته است، در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجو در سال جاری گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در مهر 98، حدود 26 هزار دانشجو است که 15 هزار 690نفر در مقطع کاردانی و 10 هزار و 465 نفر مقطع کارشناسی پذیرش می شوند.

قیصری با بیان اینکه این دانشجویان می توانند در 376 کد رشته محل این دانشگاه ثبت نام کنند، افزود: 48 کد رشته محل مهارتی جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی اضافه شده است. 

وی از ارتقای کیفی وضعیت سطح بندی مراکز آموزشی علمی کاربردی استان اصفهان خبر داد و گفت: سال گذشته تنها 2 مرکز آموزش علمی کاربردی استان اصفهان دارای سطح 2 در ارزیابی های علمی کاربردی مرکز بودند که خوشبختانه امسال 11 مرکز در استان در سطح 2 قرار دارند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان افزود: علاقه مندان به تحصیل در رشته های مختلف مهارتی در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت نام در این دانشگاه اقدام کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار