سرپرست معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان گفت:اگر بگوییم 60 تا 70 درصد بحران ها زاییده مشکلات طبیعی و اقلیمی است اما 30 تا 40 درصد نیز به سوتدبیرهای مدیریتی باز می‌گردد.
کد خبر: ۷۷۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 26 August 2019

کیامرث حاجی‌زاده، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان در برنامه تلویزیونی سیمای خدمت از شبکه خوزستان اظهار داشت: یکی از ایرادات استان ما این است که متاسفانه مانند دیگر استان ها به بالفعل شدن نیروهایی بالقوه خود کمک نمی کنیم، نیروهای ما وقتی در استان کار می کنند باید زمینه را برای رشد آنها فراهم کنیم، و البته دستگاه های متولی باید این زمینه را ایجاد کنند چراکه نیرویی که چندین سال در یک دستگاه کار می کند انتظار دارد در یک دوره 30 ساله بتواند ارتقا پیدا کند و دیده شود، اگر در استان شاهد وجود یک نیروی کار آمد هستیم که می تواند جایگاه کشوری پیدا کند باید همه به او کمک کنیم.

حاجی زاده ادامه داد:کمبود نیروی انسانی به ویژه در آموزش و پرورش یکی از مشکلات ما در استان خوزستان است، که دولت نیز مجوزی برای این مورد صادر کرده است و استاندار نیز در بخش جذب نیروی انسانی و در بخش اعتبارت پیگیری هایی کرده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان با تاکید بر این که شایسته‌سالای و شایسته‌گزینی باید محور اصلی انتصابات استان باشد بیان کرد: باید نیروهای جهادی و عمل‌گرا را فارغ از وابستگی‌های حزبی و قومی که آفتی در مدیریت‌های استان به شمار می رود بکار بگیریم.

 حاجی زاده با بیان این که ظرفیت‌های خوزستان هم می توانند تهدید یا فرصت برای استان به شمار روند گفت: در سه سال اخیر استان خوزستان در بحران مدیریت شده است و استاندار خوزستان به عنوان نماینده عالی استان، مدیران، نیروهای مسلح و ... این استان را در بحران مدیریت می‌کنند، بحران‌هایی که مربوط به امروز و دیروز نیست و اگر بگوییم 60 تا 70 درصد بحران‌ها زاییده مشکلات طبیعی و اقلیمی است اما 30 تا 40 درصد نیز به سوء تدبیرهای مدیریتی باز می‌گردد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار