فرماندار شهرستان بابلسر:
فرماندار شهرستان بابلسر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲ طرح به ارزش ۱۹۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت اشاره کرد.
کد خبر: ۷۷۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ 25 August 2019

‍به گزارش روابط عمومی فرمانداری، اسماعیل حسن‌زاده گزارشی در خصوص طرح‌های در دست افتتاح در شهرستان بابلسر طی هفته دولت ارائه داد.

فرماندار بابلسر از افتتاح نیروگاه مولد کوچک مقیاس به عنوان پروژه شاخص شهرستان نام برد و افزود: دو پروژه در بخش تامین برق شامل نیروگاه کوچک مقیاس به ارزش ۱۶۸ میلیارد و افزایش ظرفیت پست برق به ارزش ۴ میلیارد تومان و ۹ پروژه در بخش امور توزیع برق به ارزش ۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون در این هفته افتتاح خواهد شد.

وی، ادامه داد: در بخش کشاورزی نیز یک واحد شالیکوبی در روستای شرامتان به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و در حوزه بنیاد مسکن، اجرای طرح هادی روستای گالشکلاه با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان در دستور کار ستاد گرامی‌داشت هفته دولت این شهرستان قرار دارد‌.

حسن‌زاده با اشاره به افتتاح دو پروژه در بخش راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای به ارزش ۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون، خاطرنشان کرد: در این هفته از دو مدرسه در بخش آموزش و پرورش بابلسر و مقاوم‌سازی یک مدرسه در بخش بهنمیر با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بهره‌برداری خواهد شد.

رئیس ستاد گرامی‌داشت هفته دولت شهرستان بابلسر از افتتاح فاز دوم چاپخانه فرهنگ با ماشین‌آلات پیشرفته با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت و روز صنعت چاپ به عنوان پروژه حوزه فرهنگ و هنر نام برد.

اسماعیل حسن‌زاده در پایان افزود: کلنگ‌زنی مدرسه ۶ کلاسه محمدیه در روستای اسی‌کلا بخش رودبست و تعریض محور بابلسر به بهنمیر نیز به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون در دستور کار ستاد شهرستان در هفته دولت قرار دارد.

فرماندار بابلسر، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان و بیان کرد: آیین تجلیل از کارکنان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و میز خدمت با حضور کلیه مدیران ادارات در این هفته از سوی ستاد گرامی‌داشت هفته دولت شهرستان بابلسر برگزار می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار