با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران و هم زمان با دومین روز از هفته دولت پروژه پست برق ۴۰۰ کیلووات «کوثر» در ملارد افتتاح شد.
کد خبر: ۷۷۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 25 August 2019

به گزارش تابناک تهران، صبح یکشنبه و با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران، محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حسین توکلی کجانی فرماندار ملارد و جمعی از مسئولان استانی و محلی پروژه پست برق ۴۰۰.۶۳ کیلوولت کوثر با اعتبار بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال وبا مساحت ۱۳ هکتار در بخش صفادشت ملارد به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است افق دید وزارت نیرو در احداث این پست برای دو دهه آینده است و با افتتاح و راه اندازی آن پایداری شبکه های برق رسانی در غرب استان تهران به ویژه در شهرهای ملارد و صفادشت از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار خواهد شد.

وزیر نیرو در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: احداث این پست تاثیرمطلوبی بر وضعیت اطمینان و شبکه برق منطقه صفادشت و همینطور شهرک های صنعتی اطراف و شهرستان ملارد خواهد داشت.

رضا اردکانیان اضافه کرد: هم اکنون فاز اول آن برق دار و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: احداث این پست تاثیر به سزایی در افزایش پایداری شبکه و تعدیل بار پست های مجاور در منطقه استان های تهران و البرز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار