کد خبر: ۷۷۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ 24 August 2019

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران، از افتتاح 110 پروژه با مبلغ ریالی 352 میلیارد و 155 میلیون ریال صبح امروز در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، رضا غفاری از افتتاح 110 پروژه با مبلغ ریالی 352 میلیارد و 155 میلیون ریال صبح امروز در استان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها در قالب طرح‌های رفع ضعف ولتاژ، کاهش تلفات، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع، مرمت روستایی، رینگ و قدرت مانور، توسعه و احداث شبکه‌های شهری، توسعه فیدر، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های روستایی خسارت ناشی از سیل است.
 
وی افزود: از بین 110 پروژه قابل بهره‌برداری در حوزه توزیع برق مازندران هفت پروژه با مبلغ بیش از 5 میلیارد ریال است که در هفته دولت  شهرستان‌های ساری، بابل  و فریدونکنار به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران تصریح کرد: از 103 پروژه زیر 5 میلیارد ریال که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که شامل 14 پروژه در شهرستان میاندورود، 10 پروژه  در سوادکوه، 10 پروژه در شرق آمل، 9 پروژه در بابلسر، 8 پروژه در جنوب ساری، 6 پروژه در جویبار، 5 پروژه در نکا، 5 پروژه در قائم‌شهر، 3 پروژه در سیمرغ، سوادکوه شمالی و امیرکلا و شمال ساری و یک پروژه در بهشهر خواهد بود.
 
غفاری با گرامیداشت هفته دولت و یاد خاطره شهدای والا مقام دولت جمهوری اسلامی ایران ( شهیدان رجایی و باهنر)، فرارسیدن این ایام را فرصتی مناسب برای تقویت همدلی بین دولت و ملت دانست.
 
وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر برآمده از جریان اصیل انقلاب اسلامی ایران  بودند که تا پای جان در مسیر حق و عدالت ایستادگی کردند و در این راه به شهادت رسیدند و این هفته نمایش خدمات صادقانه دولت به مردم در مسیر آسایش و رفاه جامعه و نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است که این وحدت سرافزاری، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار