رییس کل دادگستری اصفهان از دستگیری مدیرعامل و دو مدیر کارخانه تولیدی قند نقش جهان این استان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۷۷۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 23 August 2019

محمدرضا حبیبی در گزارش روز گذشته به گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اعلام این خبر گفت : با تلاش و اقدام سریع و بموقع سربازان گمنام امام زمان (عج) مدیرعامل کارخانه قند نقش جهان اصفهان و دو تن از همکاران وی که به طور گسترده اقدام به عرضه و توزیع خارج از شبکه شکر می‌کردند، شناسایی شده و با صدور قرار قانونی توسط بازپرس رسیدگی کننده بازداشت و روانه زندان شدند.

 وی افزود: بر اساس تحقیقات اولیه بعمل آمده مشخص شده که این افراد در چند ماه ابتدایی سال جاری بیش از چهار و 700 تن شکر را با قیمت بالغ بر هزار و 600 تومان بیش از قیمت مصوب با سندسازی و بهره گیری از دلالان عرضه کرده و در مجموع مبلغی بیش از ۷۶ میلیارد ریال به جیب زدند.

وی یکی از علل و عوامل افزایش قیمت شکر و بحران در بازار در چند ماه اخیر را اقداماتی از این دست دانست و خاطرنشان کرد: در بازرسی بعمل آمده مقدار حدود  هزار تن شکر آماده توزیع خارج از شبکه نیز از انبار این متهمان کشف و ضبط شده است.

 حبیبی تصریح کرد: متهمان این پرونده در حال حاضر در بازداشت موقت به سر برده و پرونده آن‌ها در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان در حال رسیدگی است و پس از تکمیل تحقیقات در آینده نزدیک در دادگاه صالح محاکمه خواهند شد.

 رییس کل دادگستری استان اصفهان در پایان به مخلان نظام اقتصادی هشدار داد دستگاه قضایی با جدیت و با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و همکاری ضابطان برخورد قاطع با مخلان در نظام اقتصادی و نظم و امنیت جامعه را در دستور کار دارد و اشد مجازات‌های قانونی را برای ایشان اعمال خواهد نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار