سلطانی رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی خوی گفت : ۵ پروژه آبرسانی روستایی با اعتبار۷۰۰ میلیون تومان در هفته دولت افتتاح خواهند شد.
کد خبر: ۷۷۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸ 22 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی یداله سلطانی رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی خوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در خوی با تبریک هفته دولت به دولتمردان پرتلاش و ملت عزیز ایران برنامه های اداره آب و فاضلاب روستایی در هفته دولت را تشریح کرد و گفت : با عنایت به توجهات حضرت ولی عصر و تلاش های پرسنل خستگی ناپذیر آب و فاضلاب روستایی ۵ پروژه تامین آب آشامیدنی با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان در ۵ روستای محروم افتتاح می شود .

مدیرعامل آبفار خوی تصریح کرد: تعداد ۵ روستا با جمعیتی بالغ بر یک هزار و ۳۵۶ نفر از برکات اجرای این پروژه‌های آبرسانی بهره‌مند و از نعمت آب آشامیدنی سالم و کافی برخوردار خواهند شد.

سلطانی اظهارداشت :پروژهای قابل افتتاح درروستاهای بلسور علیا، سرابدال، قزل داش سفلی ، قورقان وروستای کتنلوی علیا می باشند .

لازم به ذکر است : ۲ مورد اول از پروژه ها با اعتبار مالی اداره آب و فاضلاب روستایی و ۳ مورد بقیه با همکاری فرمانداری خوی به مرحله بهره برداری می رسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار