پاساژاتحاد - اراک
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تجهیزات سیستم برق رسانی پاساژ اتحاد اراک که از پر ترددترین مراکز تجاری این شهر است، ایمن سازی شد.
کد خبر: ۷۷۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 22 August 2019

تجهیزات برق  پاساژ اتحاد اراک ایمن شد

محمد اله داد افزود:  برق و شبکه داخلی این مرکز تجاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال استاندارد سازی شده است.

وی ادامه داد: پیشگیری از حوادث احتمالی نظیر آتش سوزی در مراکز تجاری و اصلاح و بهینه سازی شبکه برق با هدف افزایش ایمنی واحد‌های تجاری به عنوان گام نخستدر  ایمن سازی مرکز تجاری اتحاد اراک صورت گرفته است.  

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی بیان کرد: انتظار می‌رود مالکان و فعالان اقتصادی مراکز تجاری در صورت مشاهده هر گونه نقص فنی و فرسودگی شبکه‌های برق رسانی مسئولان  شرکت توزیع را در جریان قرار داده تا نسبت به ایمن سازی و استاندارد سازی شبکه‌های برق رسانی اقدام شود.

اله داد اظهار داشت: با توجه به اینکه عمده مراکز تجاری و اقتصادی استان به خصوص اراک قدیمی و فرسوده هستند شرکت توزیع برق استان مرکزی نسبت به ایمن سازی شبکه‌های بر رسانی این مراکز اعتبارات ویژه‌ای اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است در بدو راه اندازی یک مجتمع تجاری به دلیل تمرکز سرمایه افراد و تجمع خریداران و فروشندگان نکات ایمنی مد نظر قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی بیان کرد: ۱۲۸ طرح برق رسانی و آغاز عملیات اجرایی به ارزش یک هزار و ۸۰ میلیارد ریال در این استان آماده بهره برداری است.

اله داد گفت: از این طرح‌های برق رسانی، ۱۸ طرح در شهرستان اراک، پنج طرح در آشتیان، چهار طرح درتفرش،   ۴۱ طرح در خمین، ۱۹ طرح  درخنداب، ۲ طرح در دلیجان، ۹ طرح در ساوه، چهار طرح در شازند، چهار طرح در غرق آباد، ۶ طرح در فراهان، ۹ طرح در کمیجان، سه طرح در محلات و چهار طرح در مناطق مختلف استان به بهره برداری می‌رسد.

بیش از ۷۰۰ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد که برق آنان از ۱۶ هزار دستگاه ترانسفورماتور، ۲۰ هزار کیلومتر شبکه و ۴۵ پست فوق توزیع تامین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار