معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: بجز فوتبال که مشکلات عدیده ای دارد و بحث جداگانه ای دارد، در حوزه ورزش کارهای خوبی در استان فارس صورت گرفته است که می توان به توزیع عادلانه امکانات در این دوره اشاره کرد.
کد خبر: ۷۷۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 21 August 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر اهمیت مشارکت شهرداری‌ها در حمایت از فعالیت‌های ورزشی گفت:‌ به عنوان نمونه،‌ شهرداری بوشهر به تیم شهرشان کمک کرد و این تیم به لیگ برتر راه یافت.
سیداحمد احمدی‌زاده افزود:‌ ما نیز در حال مذاکره با شهرداری هستیم که بتوانیم با کمک شورای اسلامی شهر از ظرفیت این نهاد استفاده کنیم تا به تیم‌ها کمک کنند و در نهایت، حرف های خوبی برای گفتن در فوتبال داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه اخیرا حیدر عالیشوندی فرماندار سابق شیراز به عنوان نایب رئیس هیات فوتبال شیراز مشغول به کار شده، بیان داشت: از آنجا که این شخص با توجه به سوابق و ارتباط خوبی که با بخش خصوصی دارد امید است وضعیت موجود بهتر شود.
احمدی زاده افزود: جای تاسف است که یک زمان استان فارس ۲ تیم در لیگ برتر فوتبال داشت اما هم اینک چند سالی است سهمیه ای نداریم.
وی بیان کرد: استان های همجوار یک یا ۲ تیم در لیگ برتر دارند که معلوم می شود در این زمینه خوب کارکرده‌اند اما در استان فارس، مسایل و مشکلات فوتبال زیاد است.
معاون استاندار فارس رهاوردهای حضور ورزشکاران استان در رقابت‌های سطح یک کشور را برشمرد و ادامه داد: باید خوب تبیین کنیم که اگر یک تیم لیگ برتری داشته باشیم حداقل می توان از تصادفات جلوگیری کرد چرا که هواداری برای دیدن بازی تیم پرسپولیس از شیراز به اصفهان رفته و در بین راه جانش را از دست داده است و یا اینکه برای دیدن بازیهای لیگ برتر گرمای ۵۰ درجه بوشهر را تحمل می‌کنند و حال آن‌که اگر تیمی در لیگ برتر داشته باشیم،‌ تیم‌های مطرح کشور نیز به فارس سفر می‌کنند.

نمره قبولی ورزش فارس به جز فوتبال
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: بجز فوتبال که مشکلات عدیده ای دارد و بحث جداگانه ای دارد، در حوزه ورزش کارهای خوبی در استان فارس صورت گرفته است که می توان به توزیع عادلانه امکانات در این دوره اشاره کرد.
احمدی زاده ادامه داد: ما از ورزش فارس رضایت داریم و در چند روستا که بازدید داشتم توزیع عادلانه امکانات از جمله احداث زمین چمن و سالن ورزشی را در سال‌های فعالیت دولت تدبیر و امید شاهد بوده ایم،‌امکاناتی که به گفته اهالی محل، برخورداری از آنها،‌ آرزوی دیرینه بوده است.

لزوم مشارکت بیشتر بخش خصوصی در ورزش
احمدی‌زاده با اشاره به جلسات استانداری فارس با دستورکار ارتقای ورزش استان ادامه داد: اخیرا جلسه ای با دست اندرکاران باشگاه فجرشهید سپاسی و مدیرکل ورزش و جوانان فارس داشتیم که چند موضوع مطرح شد که یکی از آنها لزوم مشارکت بخش خصوصی بود.
وی اظهار داشت:‌ تاکنون به اندازه‌ای که بخش خصوصی در حوزه سلامت، شهرسازی و مدرسه‌سازی به ایفای نقش پرداخته است،‌ نتوانسته‌ایم از ظرفیت بخش غیردولتی در حوزه ورزش بهره گیریم.
احمدی زاده با بیان اینکه ما در تبیین موضوعات، ضعف داریم اظهارداشت: اگر بیاییم چندین انسان خیر و بخش خصوصی را وارد فوتبال کنیم و بگوییم که حضورشان باعث نشاط و شادابی در جامعه می شود و چه دستاوردهای خوبی دارد، قطعا مشارکت خواهندکرد.
معاون استاندار فارس گفت: اگر می‌خواهیم جامعه با نشاط داشته باشیم باید در امر ورزش بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم و با شناخت خوبی که استاندار فارس نسبت به تمام حوزه ها دارد امیدواریم برای اجرای برنامه‌ها با کمک تمام دستگاه‌ها، شاهد موفقیت‌های بیشتر استان فارس در حوزه‌های مختلف باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار