ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان موفق به کسب مدال شدند.
کد خبر: ۷۷۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ 18 August 2019

مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان که از ظهر روز (جمعه) در شهر تالین استونی آغاز شده بود، شب گذشته با برگزاری دیدارهای فینال و رده‌بندی به پایان رسید.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم برابر هیوک وون از کره جنوبی به پیروزی رسید. او در مرحله یک چهارم نهایی نیز برابر انور اله یاروف از روسیه شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر روس در دیدار فینال، دادمرز به گروه بازنده ها رفت. او در این گروه مقابل احمد باقدودا از مصر به برتری رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد. دادمرز در این دیدار نیز برابر تیگران میناسیان از ارمنستان به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز شاهین بداغی در دور اول از سد سانگ جون پارک از کره جنوبی گذشت ودر دور دوم برابر هراچیا پوقوسیان از ارمنستان به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. بداغی در این مرحله نیز عبدالمالک مرابت از الجزایر از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رسید. او در این مرحله برابرلری ابولادزه از گرجستان شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. بداغی در این دیدار برابر پتروف سولیف از کشور بلغارستان پیروز شد و مدال برنز راازآن خود کرد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمد ناقوسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم برابر رانت کالجولا از استونی به برتری رسید و در مرحله یک چهارم نهایی نیزساجان از هند را شکست داد وبه نیمه نهایی رسید. او در این مبارزه از سد عبدالرحمن کالکان از ترکیه گذشت و فینالیست شد. ناقوسی در دیدار فینال هم برابر دامیر رحیم اف از روسیه به برتری رسید و مدال طلا را تصاحب کرد.

همچنین میلاد رضانژاد، فرنگی کار خوزستانی وزن 60 کیلوگرم این رقابت ها از دور مسابقات کنار رفت.

مهرداد اسفندیاری‌فرو ملک محمد بویری نیز به عنوان مربی در این مسابقات حضور دارند.

رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان امروز با برگزاری دیدارهای فینال ورده‌بندی پنج وزن دوم به پایان می‌رسد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار