نخستین دوره المپیاد ورزشی روستایی شهرستان ری امروز (شنبه) با رقابت سه هزار ورزشکار نوجوان در سالن شهدای روستای اسلام آباد سیمان آغاز شد.
کد خبر: ۷۷۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ 17 August 2019

به گزارش تابناک تهران، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در مراسم آغاز این المپیاد ورزشی اظهار داشت: این رقابت ها با حضور سه هزار ورزشکار نوجوان از ٤٥ دهیاری ری از امروز آغاز و تا پنجم شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت.

مهدی صداقت ادامه داد: ٢ هزار ورزشکار مرد در ١٠ رشته از جمله طناب کشی، چوب کشی، فوتبال و فوتسال و یکهزار وزرشکار زن در رشته های بسکتبال سه نفره، تنیس روی میز، فوتسال و سایر رشته ها با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی بیان کرد: ورزشکاران نوجوان روستایی در ٢٢ رشته به رقابت می پردازند و افراد شاخص به پایگاه‌های قهرمانی شهرستان معرفی خواهند شد.

صداقت با بیان اینکه مدل برگزاری مسابقات المپیاد روستایی مانند المپیک جهانی است، افزود: در این دوره از مسابقات هر روستا به مثابه یک کشور و هر دهیاری که بیشترین مدال طلا را کسب کند به عنوان روستای طلایی معرفی خواهد شد.

وی تصریح کرد: المپیادهای روستایی با هدف کشف استعداد و جلوگیری از ایجاد فقر حرکتی در میان نوجوانان در ایام تابستان برگزار می شود و فرصت مناسبی برای شکوفایی استعداد جوانان و نوجوانان روستایی در ایام تعطیلی مدارس است که باید خانواده ها و مسئولان از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار