امام جمعه شهرضا خواستار شد
تابناک: امام جمعه شهرضا گفت: رسیدگی به وضعیت حجاب فروشندگان خانم از مسائل مهم و قابل توجهی است که باید مراجع مسئول در حوزه اصناف به شکل شایسته در راستای ساماندهی آن تلاش کنند.
کد خبر: ۷۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 15 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرضا اظهار کرد: عملکرد مجموعه اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرضا در طول ایام ماه مبارک رمضان نسبت به سال‌های گذشته به طور قابل توجهی بهبود یافته است و امیدواریم شاهد تداوم این روند رو به رشد باشیم.

وی افزود: مساجد به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان تحقق امر به معروف و نهی از منکر همواره در جامعه ما با حمایت مردم و مدیریت عمومی اداره شده‌اند و انتظار می‌رود در آستانه هفته جهانی مساجد شاهد تعامل و هم‌افزایی مجموعه دستگاه‌ها برای حمایت از این اماکن مقدس باشیم.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه مردم شهرستان همواره بر لزوم نظارت دقیق ستاد احیای امر به معروف بر لزوم رعایت عفاف و حجاب در سطح جامعه تاکید دارند، بیان داشت: به طور مثال رسیدگی به وضعیت حجاب فروشندگان خانم از مسایل مهم و قابل توجهی است که باید مراجع مسئول در حوزه اصناف به شکل شایسته در راستای ساماندهی آن تلاش کنند.

وی با بیان اینکه روز تشییع شهدای غواص در شهرضا به یک حماسه ماندگار در تاریح این دیار تبدیل شد، عنوان کرد: ابعاد مختلف برپایی این مراسم شکوهمند در سطح رسانه‌ها به شکل شایسته منعکس و جایگاه فاخر فرهنگی و اجتماعی شهرضا برای همگان تبیین شد.

در ادامه این نشست، محمدعلی جعفری؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در راستای گرامیداشت دهه کرامت در شهرستان تدوین شده است، افزود: بر همین اساس 10 مسجد در سطح شهرستان در ایام به امکانات و تجهیزات سمعی و بصری به منظور گرامی داشت هر چه با شکوه‌تر این ایام تجهیز می‌شوند.

وی از مساجد به عنوان یک رکن مهم و تاثیرگذار در راستای امر به معروف و نهی از منکر نام برد و افزود: باید از این فضاهای مذهبی و فرهنگی به شکل شایسته بهره‌گیری کنیم.

جعفری با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های فرهنگی و هنری در سطح جامعه باید مبتنی بر رعایت اصول و استانداردهای لازم باشد، متذکر شد: در همین راستا از ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتظار می‌رود با مصوبات لازم زمینه افزایش نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر محتوا و نحوه برگزاری این دوره‌ها در شهرستان فراهم کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار