معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان داشت:مطبوعات با ثبت و ضبط تاریخ و وقایع کشور نقش مهمی در روشنگری و تجربه و عبرت آموزی و حرکت در مسیر تعالی دارند.
کد خبر: ۷۷۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 14 August 2019

مطبوعات نقش مهمی در روشنگری وحرکت در مسیر تعالی دارند

به گزارش تابناک قزوین منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم مراسم افتتاح اولین نمایشگاه تاریخچه مطبوعات استان قزوین اظهارداشت: استان قزوین با سابقه تاریخی باید مطبوعات قوی داشته باشد و خوشبختانه هم در گذشته و هم امروز از جایگاه شاخصی برخوردار است و می تواند امذروز نیزر در توسعه استان موثر باشد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین تصریح کرد: مطبوعات در واقع با ثبت و ضبط تاریخ و وقایع کشور نقش مهمی در  روشنگری و تجربه و عبرت آموزی و حرکت در مسیر تعالی دارند.

حبیبی بیان کرد: کیفیت مطبوعات استان قزوین قابل قبول و خوب است و یباید تلاش شود با استفاده از نیروهای جوان و خوش فکر این مسیر همچنان به سمت تعالی پیش برود.

وی اظهارداشت: در سالهای اخیر حضور جوانان و بانوان در عرصه رسانه و مطبوعات بسیار پر رنگ و قوی است و این حضور توانسته به پویایی و نشاط نشریات کمک کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: چند کلید واژه در بیانیه گام دوم رهبری گنجانده شده که توجه به جوانان از آن جمله است که ما هم باید آن را جدی بگیریم و به آن اهمیت دهیم و از این ظرفیت استفاده کنیم.

حبیبی گفت: مطبوعات و رسانه ها باید تخصصی و حرفه ای باشد تا بتواند به حیات خود ادامه دهد لذا یکی از کارهای مهم در استان پایش خبرنگاران است تا افراد فعال از غیر فعال تشخیص داده شوند و این کار با کمک خانه مطبوعات کلید خواهد خورد.  

وی اضافه کرد: نشریه و رسانه باید مستقل باشد تا بتواند به رسالت حجرفه ای خود عمل کند زیرا وابستگی سیاسی مهمترین مانع در پویایی و نشاط و تاثیرگذاری اساسی است.

حبیبی اظهارداشت: رسانه ها لازم است در مسیر انعکاس واقعیت ها با رعایت انصاف و اخلاق گام بردارند و در کنار آن انتقاد سازنده را نیز مورد توجه قرار دهند تا مدیران پاسخگو باشند.

وی گفت: مطبوعات و رسانه های مجازی در این شرایط باید موجب امیدآفرینی و اعتماد سازی در جامعه شوند و با انعکاس خبرهای امیدآفرین به تقویت شادابی کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار