مدیر کل فنی و حرفه ای استان اصفهان:
مدیر کل فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: مهارت های مورد نیاز امروز شهر اصفهان هنوز شناسایی نشده است.
کد خبر: ۷۷۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ 13 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، آرش اخوان طبسی در مراسم افتتاح نخستین استودیو آموزشی تخصصی گویندگی و نمایش رادیویی در اصفهان اظهار داشت: امروز مهارت آموزی بیش از دانش آموزی ضروری است و لازم در ابتدا نیازهای شهر اصفهان در این حوزه شناسایی شود و بر اساس آن مهارت تعلیم داده شود.
وی بیان داشت: امروزه نیاز به ورود جدی بخش خصوصی است و‌ لازم خبرگان صنف و صنعت اقدام با انتقال مهارت ها کنند.
مدیر کل فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: به یقین هر شهروندی که مهارتی در حوزه فنی حرفه ای داشته باشد این اداره کل از وی برای ادامه مسیر حمایت خواهد کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی شهر اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: افتتاح نخستین استودیو آموزشی تخصصی گویندگی و نمایش رادیویی اصفهان، در شهر اصفهان به فال نیک می گیریم.
فریده روشن افزود: شهر اصفهان به عنوان قطب فرهنگی در کشور و همچنین عضوی از شبکه شهرهای خلاق یونسکو فاقد موسسه استعدادپروری تخصصی در زمینه گویندگی بود.
وی بیان داشت: یکی از سیاست های مدیریت شهری، حمایت از آموزشگاه هایی است که به استعدادپروری و مهارت اندوزی شهروندان منجر می شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی شهر اصفهان ابراز داشت: بارها از مسئولان گلایه کردم چرا در شهر اصفهان که مهد هنر و هنرمند است باید در برگزاری برنامه ها از مجریان شهرهای دیگر استفاده شود.
این عضو شورای شهر اصفهان تصریح کرد: اصفهان، به عنوان شهر هنردوست می تواند با توانمند سازی شهروندان و به ویژه کودکان و حمایت از فعالان هنر، گام موثری در ارتقای هنر و فرهنگ بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار