سومین نمایشگاه تخصصی «تجهیزات هتل، رستوران، فست فود، کافی شاپ و قنادی» و «اولین نمایشگاه نوشیدنی‌های سرد و گرم» دو نمایشگاهی است که به صورت همزمان در روزهای پایانی مردادماه در اصفهان برپا می‌شود.
کد خبر: ۷۷۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ 13 August 2019

به گزارش تابناک به نقل از  اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، برندهای مطرح کشور در زمینه تجهیزات هتل، رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ و همچنین فعالان برجسته حوزه نوشیدنی‌های گرم و سرد در این دو نمایشگاه حضور خواهند داشت و آخرین یافته‌ها و توانمندی‌های خود را در این حوزه به نمایش می‌گذارند.

۱۰۰ شرکت و مؤسسه از استان‌های اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، قم و مازندران در این دو نمایشگاه حضور خواهند داشت و در روزهای ۲۳ تا ۲۶ مردادماه، فعالیت‌های خود را در هشت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی به معرض بازدید عمومی می‌گذارند.

صنایع مبل نظری، چینی زرین، ایران سرما، نگین هوشمند پاژ، دکوراسیون داخلی خاتمی، شرکت پلت، شرکت پرشیا استیل، گروه صنعتی مجلسی، گروه صنعتی شکوهی، تابان استیل، فیزیک ماشین، گروه تجهیزات حسام، گروه تجهیزات هات، ماشین‌سازی خندابی، آیسان خاورمیانه کالا، هرمس برنا ویژن، اقتصاد اطلس، الماس ماندگار، سالیز، وایت‌ولت، قهوه تیره حسام و دانه‌های سبز پارتاک از جمله مهمترین شرکت‌هایی به شمار می‌روند که در این دو نمایشگاه حضور خواهند داشت.

سومین نمایشگاه تجهیزات هتل، رستوران، کافی‌شاپ و فست‌فود که در دو دوره گذشته خود با استقبال مطلوبی از سوی فعالان این بخش روبه رو شده، توانسته اعتماد علاقمندان به این عرصه را تا حد بسیار زیادی جلب کند و اصفهان را به مرکزی برای برگزاری رویدادهای مرتبط با آن تبدیل شود. این نمایشگاه بستر نوآوری‌های جدید برای فعالان حرفه‌ای در حوزه هتلداری و کترینگ است. علاوه بر آن به معرفی گرایشات جدید، کالاهای جدید و راه‌حل‌های نوآورانه برای هر یک از بخش‌های سازنده این صنعت می‌پردازد و همزمان برنامه‌ای برای هر شاخه تجاری مرتبط ارائه می‌کند.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز هدف‌های مهمی را در دستور کاری خود قرار داده که از آن جمله می‌توان به بررسی استانداردهای بین‌المللی و روش‌های دستیابی به آن، شناسایی آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های داخلی و خارجی در صنایع غذایی به ویژه فست‌فود و نوشیدنی‌ها، معرفی توانمندی‌های شرکت‌های تولیدکننده صنایع غذایی، فرآورده‌های نوشیدنی و صنایع بسته بندی مرتبط و نقش فرهنگ و بافت اجتماعی در نوع مصرف نوشیدنی ها اشاره کرد.

علاقمندان به بازدید از این دو نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۳ روزهای ۲۳ تا ۲۶ مردادماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار