مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان:
مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: برای باغ ویلاها و روستاهای دور افتاده که ساکن هستند از سال گذشته مجوز انشعابات موقت گاز گرفته شد.
کد خبر: ۷۷۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳ 12 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک،  علوی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام اینکه در حال حاضر به بالای 99  ونیم درصد از خانوارها  گاز رسانی شده است و از 9 هزار   صنعت بالغ بر هشت هزار و 500 صنعت گاز رسانی شد، ادامه داد: تا سال گذشته در راستای اقتصادی مقاومتی گازرسانی به نقاط دور افتاده و صعب العبور استان اصفهان مثل پشت کوه فریدونشهر که جمعیت اندکی دارند وهزینه شبکه گاز رسانی برای آن تعداد خانواده محدود صرفه اقتصادی نداشت صورت نمی گرفت که از سال گذشته اقدام به انشعابات موقت گاز کردیم.
وی بیان داشت: بر اساس همین مصوبه انشعابات موقت گاز برای باغ ویلاهایی که خارج از محدوده شهر هستند و روستاهایی که فاصله زیاد از سکونتگاه ها دارند اما افرادی ساکن هستند، صادر میشود.
مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان با اعلام اینکه بر همین اساس تمامی نقاط اصفهان دارای شبکه گازرسانی است، تصریح کرد: اصفهان به جهت داشتن 5 نیروگاه بزرگ و صنعت فولاد و ذوب آهن بالغ بر 70 درصد گاز وارده از طریق 5 تا6 خط به این صنایع گاز رسانی میشود.
وی با اظهار اینکه روزانه بالغ بر 7 تا8 میلیون گاز به صنعت فولاد و 3 تا 4 میلیون گاز  رسانی به ذوب آهن میشود، اضافه کرد: طی دو سال اخیر هیچ گونه قطعی گازی نه در صنعت نه در خانه و برای هیچ یک از مشتریان خود نداشتیم.
علوی با بیان اینکه هیچ جا شبکه و ایستگاهی دچار مشکل نخواهد شد، گفت: با قاطعیت می گوییم که هیچ شبکه ای و ایستگاهی دجار مشکل نخواهد شد.
وی با اظهار اینکه ما موظیفیم که گاز ایمن به دست مردم برسانیم ، اضافه کرد: مهمترین توصیه ما به مردم این است که از دست کاری علمک های گاز جلوگیری کنند زیرا که  با تغییر اندکی فشار گاز درون خانه به شدت افزایش و احتمال مواجه شدن با شعله ور شدن گاز وجود دارد.
مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 100 علمک داریم که بازسازی علمک هایی که 40 سال از  عمر آن می گذرد را در برنامه کاری داریم، گفت:یبش از ده هزار کیلومتر لوله کشی گاز و 27 هزا شبکه گاز رسانی داریم.

برچسب ها: اصفهان ، شرکت گاز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار