معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: 43 هزار مجوز استخدام نیروی انسانی برای وزارت آموزش و پرورش صادر شد.
کد خبر: ۷۷۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 11 August 2019

به گزارش تابناک،معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه ۴۳ هزار مجوز استخدام نیروی انسانی برای وزارت آموزش و پرورش صادر شد گفت: ۲۵ هزار نفر آنها از طریق دانشگاه فرهنگیان و ۱۸ هزار نفر از این نیروها بر اساس ماده ۲۸ قانون استخدام کشور جذب می شوند.

به گفته جمشید انصاری افزون بر این، به آموزش و پرورش مجوز داده شده است که ۳۲ هزار نفر نیروی انسانی مورد نیاز را با برگزاری آزمون داوطلبان استخدام کند. 

انصاری با بیان اینکه وزارت آموزش و پروش تاکنون نتوانسته است موافقت سازمان برنامه و بودجه را برای استخدام این تعداد نیرو کسب کند، تصریح کرد: چنانچه سازمان برنامه و بودجه موافقت خود را اعلام کند این نیروها در سال تحصیلی ۴۰۰ - ۹۹ به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد و این نیروها در سال تحصیلی جدید (۹۹- ۹۸) به نیروهای وزارت آموزش و پروش اضافه خواهند شد. 

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: تاکنون ۲۶ درصد از تصدی پست های مدیریتی کشور به بانوان واگذار شد و امیدواریم تا پایان برنامه ششم توسعه این میزان به ۳۰ درصد افزایش یابد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار