اداره کل هواشناسی وضعیت جوی چند روز آینده استان را پیش بینی کرد . از بعد از ظهر امروز شنبه 19 مرداد با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، ابرناکی و بارش باران ابتدا در غرب سواحل دریای خزر پیش بینی می شود .
کد خبر: ۷۷۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ 10 August 2019

به گزارش تابناک مازندران، اداره کل هواشناسی وضعیت جوی چند روز آینده استان را پیش بینی کرد .

بر اساس این گزارش ، طبق جدول زیر پیش بینی شده است که از امروز شنبه تا دوشنبه کجا می بارد و چه مکانهایی خطر سیلاب دارد ؟!

وضعیت جوی این هفته  مازندران و کشور +عکس
 

 

اطلاعیه کشاورزی

با توجه به وزش باد شدید و گردوخاک طی روزهای آینده، کشاورزان عزیز استان برای جلوگیری از هدررفت آب از هرگونه آبیاری بارانی در ساعات روزانه پرهیز کنید!

ساعات شبانه به دلیل کاهش سرعت وزش باد بهترین زمان برای آبیاری به روش بارانیست.

ضمنا براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه هاي پيـش يابـي هواشناسـي، وضع جوي مازندران ، فردا یکشنبه ابری همراه با با بارندگی، وزش باد ، کاهش نسبی دما و احتمال رعد و برق پيـش بینی می شود. بر این اساس ، هوا در ارتفاعات ابری و مه آلود، گاهی با بارندگی و کاهش دما همراه خواهد بود.
بنا بر اعلام هواشناسـي مازندران ، وضع هوا در روزهای دو‏شنبه و سه شنبه 21 و 22 مرداد، نیمه ابری تا ابری گاهی با بارندگی و وزش باد و در ارتفاعات ابری و مه آلود، همراه با بارش پراکنده پيـش بینی شده است.
در روز چهار‏شنبه 23 مرداد، هوای استان؛ نیمه ابری تا ابری بتدریج با کاهش ابر و روزهای پنج‏شنبه و جمعه 24 و 25 مرداد صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.
هواشناسی مازندران به کشاورزان به ویژه شالیکاران توصیه کرد برداشت برنج را طوری برنامه ریزی کنند که بارندگی موجب خسارت به آنها نشود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار