معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در آستانه فرارسیدن عید سعید قربان، علاوه بر کشتارگاه‌های دائمی چهارگانه اصفهان، تعداد ۱۶ مرکز موقت برای عید قربان فعال می‌شود.
کد خبر: ۷۷۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ 10 August 2019

حسین امیری ظهر امروز در جمع مدیران ستاد معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: تعیین محل‌های عرضه دام زنده همچون سال‌های گذشته در شهر اصفهان وجود دارد و علاوه بر کشتارگاه‌های دائمی چهارگانه اصفهان، تعداد 16 مرکز موقت برای عید قربان فعال می‌شود.

امیری اضافه کرد: در انتخاب محل‌های عرضه دام، به تراکم آمار جمعیت در نقاط مختلف شهر توجه شده و در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان مکان‌هایی برای عرضه دام انتخاب شده که مشکلات ترافیکی کمتری برای شهروندان وجود داشته باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اذعان داشت: برای تخلفات احتمالی پیش‌بینی‌های لازم در نظر گرفته شده است، بازرسانی از مناطق 15 گانه، مدیریت بازرسی خدمات شهری و شهرداری اصفهان در تمامی مراکز مستقر هستند همچنین بازرسان سازمان دامپزشکی نیز با حضور در مراکز نظارت کافی را انجام می‌دهند.

او خاطرنشان کرد: ناظران شرعی برای امر قربانی در این محل‌ها مستقر هستند و در محل‌های تعیین شده مبلغان روحانی جهت پاسخگویی به سؤالات شرعی و دینی شهروندان در محل حضور دارند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ابراز داشت: با همکاری مدیران مناطق و نواحی اکیپ‌هایی از نیروهای خدمات شهری جهت نظافت و شستشوی محل‌های عرضه دام در نقاط تعیین شده مستقر خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار