تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته جاری دو بازی دوستانه با دو تیم مدعی فصل گذشته لیگ برتر برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۷۷۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 10 August 2019

به گزارش تابناک تهران، گل گهرسیرجان فصل گذشته در سومین سال همکاری با وینکو بگوویچ موفق به کسب رتبه اول مسابقات لیگ یک و صعود به لیگ برتر شد.
سرمربی کروات تیم برای آماده سازی تیمش سعی کرده بازیکنانی در پست های مختلف برای تقویت تیمش به خدمت بگیرد و حضور نفراتی نظیر بهنام برزای، میلاد فراهانی، مهدی زبیدی و سایرین، تلاشی برای افزایش قدرت تیم و پایاپای شدن با لیگ برتری ها بوده است.
سیرجانی ها همچنین بازی های دوستانه زیادی را پشت سر گذاشته اند که می توان به دیدارهای آنها برابر تیم های سپاهان، فولادخوزستان، نساجی مازندران و .. اشاره کرد.
برای آماده سازی هر چه بهتر تیم، وینکو دو بازی دوستانه دیگر نیز برای شاگردانش تدارک دیده است؛ گل گهری ها روز آینده به مشهد سفر می کنند تا دوشنبه با شاگردان یحیی گل محمدی مسابقه دهند و سپس روز چهارشنبه در تهران و در ورزشگاه کاظمی به مصاف پرسپولیس تهران می روند.
وینکو بگوویچ که نزدیک به دو دهه از حضورش در فوتبال ایران سپری می شود، یکی از دوستان نزدیک برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق سرخپوشان به شمار می رود که همواره رابطه بسیار خوبی با هموطن خود داشت. این دو مربی پیش تر در بازی های دوستانه برابر هم صف آرایی کرده بودند و حالا وینکو در شرایطی یک بار دیگر به ورزشگاه محل تمرین پرسپولیس می رود که برانکو دیگر در فوتبال ایران حضور ندارد.

 

گفتنی است گل گهر در اولین دیدار فصل نوزدهم باید در خانه به مصاف نساجی مازندران برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار