رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان اردبیل از بلاتکلیف رها شدن پیست اتومبیل رانی این استان انتقاد کرد.
کد خبر: ۷۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 15 August 2015
عزیزه تراز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نبود پیست مناسب در استانی که مرکز آن به کلانشهر تبدیل شده موجب ناموفق شدن این ورزش در دفعات متعدد شده ، در حالی که پیستی که در زمان مدیرکل ورزش و جوانان پیشین استان در اختیار این ورزش قرار گرفته معلق مانده و استفاده چندانی از آن نمی شود.
او اظهار کرد: سرمایه و حق جوانان است که از امکانات و ظرفیت های فرهنگی و ورزشی استان استفاده کنند و مسئولان ذی ربط باید موانع پیش روی جوانانی که اشتیاق ورزش دارند را برداشته و آنها را تا مرحله قهرمانی همراهی کنند.
او به برگزار نشدن مسابقات اتومبیل رانی اسلالوم در اردبیل به دلیل ممانعت ماموران راهنمایی و رانندگی در قسمتی از بزرگراه ولایت اردبیل در روز گذشته (جمعه) اشاره کرد و گفت: ماموران اعلام کردند که با پلیس راهنمایی و رانندگی در این زمینه هماهنگی نشده و متولیان برگزاری مسابقات حق مسدود کردن بزرگراه و هدایت خودروها به مسیر دیگر را ندارند.
تراز افزود: در حالی که مجوزهای قانونی برگزاری این مسابقه از اداره کل ورزش و امور جوانان استان اردبیل اخذ شده بود ، تعدادی از ارگان ها از جمله آتش نشانی خودروهایی خود را برای حوادث احتمالی به محل اجرای مسابقه اعزام کردند و در این مسابقه که 30 اتومبیل ران از استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل حضور یافته بودند با بی برنامگی برخی مسئولان شرمنده میهمانان و ورزشکاران شدیم.
او با انتقاد از جلوگیری برگزاری این مسابقه گفت: ورزش به سالم سازی و مشغول شدن جوانان در فضایی سالم کمک می کند و زیبنده نیست که این چنین با برگزاری این مسابقه برخورد شود.
او با قدردانی از مسئولان اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل در هماهنگی با این هیات گفت: این مسئولان موفق به متقاعد کردن برخی دستگاه های ذی ربط به رغم هماهنگی های قبلی نشدند و همه این مشکلات از نبود مکان مناسب برای این ورزش جوان پسند پرهیجان نشات می گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار