رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان:
رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که کمبود متخصص زنان و زایمان در بیمارستان بر طرف می‌شود.
کد خبر: ۷۶۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ 05 August 2019

انسیه علی بگلی ظهر امروز(دوشنبه) در نشست خبری، اظهار کرد: زمانی که بیمارستان در یک شهری وجود دارد قطعاً در آن اورژانس وجود دارد و پرسنل اورژانس با دوره‌هایی که گذراندند می‌توانند مشکلات متقاضیان را برطرف کنند. ممکن است بیمار سکته‌ای باشد یا تصادفی و یا مشکل زایمان داشته باشد.

وی در خصوص گلایه شهروندان در خصوص کمبود متخصص زنان و زایمان در بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: موضوع کمبود متخصص زنان و زایمان در کل استان اصفهان مطرح است. به تازگی طرحی داده شده که به تمام تکنسین‌های اورژانس، آموزش زنان و زایمان را می‌دهند تا در مواقع اورژانسی آمادگی داشته باشند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با بیان اینکه در کنار آموزش‌های لازم که تکنسین‌های اورژانس در خصوص زنان و زایمان می‌بینند پزشکان معین هم در مرکز استان جوابگوی بیمارستان اردستان در طول 24 ساعت است، گفت: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که برای زایمان بیمارشان مشکلی پیش نیاید.

علی بگلی با اشاره به اینکه متخصص زنان و زایمان بیمارستان شهید بهشتی اردستان به تازگی طرح حضور در شهرستانشان به پایان رسیده است، گفت: با هماهنگی که با یک متخصص زنان و زایمان انجام شده هفته‌ای دو بار در بیمارستان حضور خواهند داشت. این اطمینان را به مردم می‌دهیم که نگران کمبود متخصص زنان و زایمان در بیمارستان نباشند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش کادر بیمارستان شهید بهشتی این است که بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند، گفت: تأکید می‌کنم کمبود پزشک متخصص زنان در کل استان است، ولی درخواست متخصص را به دانشگاه علوم پزشکی دادیم و طبق قولی که دادند قرا است در اولین فرصتی که موضوع کمبود برطرف شد اولویت با بیمارستان اردستان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار