در 2 ماه اخیر/
تابناک: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در 2 ماه اخیر پلیس 5 تن از نیروهای خود را در درگیری با اشرار از دست داده است.
کد خبر: ۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸ 24 January 2015
به گزارش تابناک سردار عبدالرضا آقاخانی روز شنبه در مراسم تشییع شهیدان 'محسن شکراللهی' و 'اسدالله جعفری' از نیروهای یگان امداد فرماندهی انتظامی اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اراذل و اوباش و بزهکاران بدانند که نیروهای انتظامی تا پای جان خود برای مقابله با آنها ایستاده اند.

وی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان در دو ماه اخیر پنج نفر از نیروی های فعال و خدوم خود را در دو حادثه مقابله با اشرار از دست داد که این افتخاری بزرگ برای استان اصفهان است.

وی به نحوه شهادت دو مامور انتظامی اصفهان اشاره کرد و گفت: دو نفر از نیروهای فعال و پرتلاش یگان امداد شهرستان اصفهان در حین انجام وظیفه در جاده فرودگاه اصفهان در مسیر اتوبان چمران به سرنشینان یک دستگاه خودرو که سابقه دار بودند مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در جریان تعقیب و گریز، خودروی مشکوک به ماموران برخورد کرد و آنها پس از افتادن در کنار جاده به شهادت رسیدند.

سردار آقاخانی افزود: خودروی مشکوک نیز واژگون شد و سرنشینان آن که دو نفر معتاد به مواد مخدر هستند دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این شهدا در راه امنیت و آسایش مردم، جان خود را نثار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کردند.

پیکر شهیدان 'محسن شکراللهی' و 'اسدالله جعفری' صبح شنبه از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان تا محل هتل مدرس این شهر تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهشان در شهرهای نجف آباد و فریدونشهر انتقال یافت.

سه مامور انتظامی شهرستان گلپایگان استان اصفهان نیز ماه گذشته در درگیری با سارقان مسلح سابقه دار به شهادت رسیدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار