معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: دولت در پروژه کنارگذر شرق اصفهان فراتر از سهم مشارکتی خود عمل کرده است.
کد خبر: ۷۶۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 04 August 2019

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه پروژه کنارگذر شرق اصفهان در سه قطعه اجرایی می شود عنوان کرد:فاز اول و دوم این پروژه تا آذر امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسیداین در حالی است که این دو فاز با سرمایه گذاری مشترک صندوق بازنشستگی و شرکت آتیه صبا و وزارت راه و شهرسازی در حال اجراست که قطعه اول حدود ۹۰ درصد و قطعه دوم حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

حجت الله غلامی تصریح کرد: سهم مشارکت دولت ( وزارت راه و شهرسازی ) در قطعه های اول و دوم این پروژه ۳۰ درصد بوده که دولت حتی فراتر از سهم خود تعهدات را عملی کرده است اما صندوق بازنشستگی که باید ۷۰ درصد هزینه ها را تامین می کرد چندماهی است با کمبود اعتبار مواجه شده و به همین دلیل عملیات اجرایی قطعه های اول و دوم کنارگذر شرق اصفهان با رکود مواجه شد. 

 

به گفته او آزاد سازی مسیر نیز از دیگر مشکلات فراروی سرمایه گذار بود که اعتبار آن از سوی صندوق بازنشستگی تامین و مقرر شد دستگاههای مربوطه با اولویت نسبت به آزادسازی مسیر اقدام کنند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان درباره قطعه سوم این پروژه اظهارداشت: قرارداد قطعه سوم که حدود ۳۲ کیلومتر است یکماه قبل بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان امضا شد. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار