مدیرکل بنیاد استان قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از برگزاری یادواره شهیدان سرلشکر خلبان عباس بابایی و حسین لشگری در 17 مرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۷۶۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ 04 August 2019
یادواره شهیدان سرلشکر خلبان بابایی و لشگری برگزار می‌شود
 به گزارش تابناک قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: یادواره شهیدان سرلشکر خلبان عباس بابایی و حسین لشگری پنج‌شنبه 17 مرداد ماه سال جاری ساعت 17:30 تا 19 در حسینیه امامزاده‌حسین(ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم به منظور تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان بابایی و لشکری و نقش آنها در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مراسم فوق با حضور مسوولان، مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر و نیروهای مسلح و هوایی برگزار می‌شود.
این مسوول با اشاره به ویژگی‌های رفتاری شهیدان بابایی و لشگری گفت: بایستی این ویژگی‌ها بخوبی برای آحاد جامعه بویژه جوانان تبیین و بازگو شود، تا از سیره و منش آنها الگو بگیرند.
وی افزود: اگر قشرهای مختلف مردم از صفات اخلاقی شهیدان یاد شده الگوبرداری کنند، قطعاً گره‌گشای بسیاری از مشکلات آنها خواهد بود، به همین دلیل می‌طلبد که مسوولان بیشتر در معرفی سیره‌ی این شهدا تلاش کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: البته تاکنون در معرفی ابعاد زندگی شهیدان بابایی و لشگری اقداماتی انجام شده ولی کافی نیست و در این راستا بایستی با تولید آثار فاخر هنری و فرهنگی گام‌های جدی‌تر برداریم.
گفتنی است: در پایان مراسم، مدعوین در گلزار شهدای قزوین حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره‌ی شهیدان سرلشکر خلبان عباس بابایی و حسین لشگری را گرامی می‌دارند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار