جلسه دهیاران بخش جوادآباد با حضور ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و محمد حیدری بخشدار جوادآباد به میزبانی بخشداری برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 03 August 2019

به گزارش تابناک تهران؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در ابتدا ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام محمد تقی«ع» اظهار داشت : ورزش شهرستان ورامین همچون نگینی در استان تهران می درخشد.

شیرکوند عنوان داشت: با توجه به همکاری مسئولان و همچنین برنامه ریزی های صحیح که طی ۳ سال اخیر انجام شده امروز شاهد درخشش ورزش ورامین در استان تهران هستیم.

وی ادامه داد: امروزه با حضور تیم های لیگ برتری تکواندو ، فوتسال ، والیبال ، والیبال نشسته ، کاراته ، تنیس روی میز و حضور تیم های پایه شهرستان در سطح اول کشور و همچنین دارا بودن ۳۵۰ قهرمان ورزشی که در سال ۹۷ تجلیل شدند باعث شده شهرستان ورامین تبدیل به قطب ورزش در استان تهران شود که این امر میسر نمیگردید مگر با همت و تلاش مسوولان ‌و جوانان شایسته منطقه که همواره برای دیارمان افتخار آفرینی کرده اند.

شیرکوند در ادامه به بیان اهمیت ورزش در روستاها پرداخت و گفت: ما جوانان بسیار با استعدادی در روستا داریم که باید با همت شورای روستاها و دهیاران منطقه امکانات ورزشی برای این عزیزان فراهم گردد و خوشبختانه طی سه سال اخیر اقدامات بسیار ارزشمندی در روستا شکل گرفته که امید میرود با پیگیری و تلاش بیشتر و همچنین همکاری مستمر بین اداره ورزش و جوانان و دهیاران عزیز شاهد توسعه هرچه بیشتر ورزش در این بخش باشیم .

رئیس اداره ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه اکثر روستاهای ما دارای زمین چمن مصنوعی و سالن های ورزشی هستند که این امر از سال 96 با همکاریهای بسیار خوب دهیاران با اداره ورزش و جوانان رقم خورده است .

در این جلسه به پیشنهاد ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین مقرر شد تا با حمایت از فوتبال جوادآباد توسط دهیاران طی سالهای آینده شاهد تشکیل لیگ فوتبال در این بخش باشیم تا بتوان با بهره مندی از پتانسیل موجود تیمی راهی توابع نیز نماییم.

در ادامه محمد حیدری بخشدار جوادآباد ضمن تشکر از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین بابت حمایت از ورزش جوادآباد گفت: خوشبختانه طی ۳ سال اخیر با تلاشهای فراوان اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین شاهد رشد بسیار خوب ورزش در منطقه بوده ایم که جا دارد از تلاشها و پیگیریهای آقای شیرکوند و دهیاران عزیز قدردانی کنم و امیدوار با ادامه همین روند این توسعه همچنان ادامه داشته باشد.

در ادامه جلسه حاضرین جلسه به بیان مشکلات و راه حل برای رفع مشکلات پیش رو پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار