ساماندهی بازار روز با هدف درآمد و ایجاد محیطی امن و رسمی، برای عرضه محصولات تولیدکنندگان خرد و فروشندگان کم سرمایه و همچنین رفاه حال شهروندان گرامی انجام شد.
کد خبر: ۷۶۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ 31 July 2019

به گزارش تابناک مازندران ، جهت ایجاد محیطی امن و رسمی برای عرضه محصولات تولیدکنندگان خرد و فروشندگان کم سرمایه محلی در نظر گرفته شده است .

سیدمجتبی حکیم شهرداربابل در حاشیه بازدید از بازارروزبه همراه مهندس گلابیان قائم مقام و مدیر اجرایی شهردار، معاونین و ‌مدیران شهرداری اظهار داشت:

ساماندهی بازار روز با هدف درآمد و ایجاد محیطی امن و رسمی، برای عرضه محصولات تولیدکنندگان خرد و فروشندگان کم سرمایه و همچنین رفاه حال شهروندان گرامی انجام شد.

گام جدی شهرداری بابل در ساماندهی بازارروز
 

وی افزود: در حال حاضر ۱۵۰ غرفه ساماندهی و آماده بهره برداری می باشد و محدوده پشت بازارچه به یک بازارچه واحد تبدیل خواهد شد که میتوان تمامی سبزی‌فروشها را در آن ساماندهی کرد.

وی ادامه داد:ساخت پارک کودک و سالمند در ضلع غربی بازار و راه اندازی اتاق مادر و کودک برای رفاه حال شهروندان و دست فروشان ، در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

شهردار بابل خاطرنشان کرد:با نصب کانکس‌های نگهبانی، سهولت در تردد و کاهش بار ترافیکی را در روزهای آتی خواهیم داشت.

حکیم تصریح کرد:از جمله اقدامات جهت بهسازی این بازار، نصب تیرهای روشنایی، ایجاد فضای سبز، رنگ آمیزی، نصب آب‌سردکن و ... می باشد.

وی افزود:طرح ساماندهی بازار روز از ۳ ماه پیش بصورت جدی آغاز شده و‌ در این خصوص جلسات متعددی برای ساماندهی و بهسازی این بازار مورد بررسی قرار گرفته است.

شهردار بابل در پایان گفت:در حال حاضر فضای بازار روز نسبت به سنوات گذشته تغییر کاملا محسوسی داشته است و تلاش ما بر این است تا چند ماه آتی این طرح به اتمام برسد.

گزارش مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل

 

مدیرتابناک مازندران: مسعود پاشنا

خبرنگار تابناک ساری : سلمان مهدوی

خبرنگار تابناک بابل : مهدی رفیعی

خبرنگار تابناک فریدونکنار: مصطفی آسمانی

خبرنگار تابناک بابلسر : حامد رهی

خبرنگار تابناک نکا و بهشهر : الهام زارعی

خبرنگار تابناک نوشهر : فاطمه معصوم پناه

بزودی چند خبرنگار دیگر به جمع ما اضافه می شوند.

برچسب ها: شهرداری بابل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار