فرمانده سپاه فجر فارس از راه‌اندازی نخستین راهیان نور دریایی در سال جاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 31 July 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سردار پاسدار هاشم غیاثی در شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: شهدا و دفاع مقدس متعلق به ملت ایران است و اگر دفاع مقدس نبود، با توجه به شرایط پیرامونی، به شکل فعلی امنیت نداشتیم.

وی با تصریح بر اینکه امروز ما از اقتداز امنیتی برخورداریم، افزود: ده‌ها کشوری که امروز ادعا می‌کنند که امنیت دارند، اما از اقتدار امنیتی برخوردار نیستند، ولی ما که دشمن داریم و امنیت داریم از اقتدار امنیتی برخورداریم.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد که وجود شهدا و رزمندگان امروز به اقتدار امنیتی امروز ایران اسلامی هویت بخشیده‌اند.

سردار غیاثی بر ارتباط هدفمند با خانواده شهدا در بنیاد شهید تاکید کرد و گفت: بسیاری از مدیران و استاندار فارس ماهانه از خانواده شهدا سرکشی و بازید دارند.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین تاکید کرد: جلسات منظم با دستور کار‌های مشخص و اولویت دار تشکیل شود تا با تعداد کمتری از دستور کار‌ها روبه‌رو شویم.

سردار غیاثی بیان کرد: مصوبات شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس باید به گونه‌ای باشد که افتخار کنیم که در آخر سال که نسبت به موضوع شهدا اهمیت داده‌ایم.

وی با بیان اینکه کمیته راهیان نور در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در سال گذشته ۴۷ هزار نفر در قالب اردوی راهیان نور دانش‌آموزی، دانشجویی و محله‌ها به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار