به همت فرهنگسرای رسانه اصفهان صورت میگیرد
مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان گفت: به منظور ثبت و تاریخ سازی حرفه کاری برای صاحبان رسانه و خبرنگاران اقدام به اجرای برنامه ای تحت عنوان کارنامه کردیم.
کد خبر: ۷۶۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 30 July 2019

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان ، فاطمه شفیعی در این ارتباط اظهار داشت: 10 مرداد ماه اولین برنامه کارنامه را برای هفته نامه نوید خواهیم داشت که یکی از قدیمی ترین نشریات اصفهان است و به مدیر مسئولی فضل الله صلواتی است و پیاپی در طول 10 سال گذشته به چاپ رسیده است که با دعوت از تمامی پرسنل این نشریه در بنیاد فرهنگی امیر قلی امینی و گپ و گفتگو به چهره های شاخص و فعال این نشریه پوستری که نشان از ثبت فعالیت های کاری و رزومه آنها هست داده میشود.
وی بیان داشت: با اجرای این برنامه تلاش می کنیم که فعالیت رسانه ای خبرنگاران شاخص و رسانه های اثر گذار را به صورت مستند در آورده و به ثبت برسانیم.
مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان ادامه داد: دو کانون روزنامه نگاران جوان و پیشکسوتان تحت نظر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان است که اجرای برنامه کارنامه را برای اعضای این دو کانون در اولویت برنامه های فرهنگسرا است.
شفیعی با اعلام اینکه در حال حاضر لیستی از نشریات و روزنامه های محلی و چهره های رسانه ای اصفهان تهیه شده و مطابق با آن کارنامه برای آنها اجرایی می شود، گفت: در قالب برنامه کارنامه اقدام به تهیه پوستری برای این نشریات و فعالین رسانه ای است که با تصویری از آنها و ذکر سوابق کاری وفعالیت این افراد و رسانه است.
وی با اعلام اینکه پس از هفته نامه نوید، هفته نامه جام و هفته نام تندر دو نشریه محلی دیگر است که در دستور کار قرار دارند، ادامه داد: اجرای برنامه کارنامه برای چهره های رسانه ای در فاز بعدی انجام می گیرد که تمام این افراد در کارگروهی از اساتید بنام پس از ارزیابی  و روی معیارهای خاص رسانه ای برگزیده شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار