با ورود دادستانی اسلام آبادغرب به بحث تنظیم بازار؛ ۲۷ تن مرغ زنده قاچاق در اسلام آبادغرب کشف و ضبط گردید.
کد خبر: ۷۶۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 29 July 2019

کشف ۲۷ تن مرغ زنده قاچاق در اسلام آباد غرب

 به گزارش خبرنگار تابناک ؛ سید سجاد ملایری دادستان عمومی اسلام آباد غرب در این رابطه گفت: مسائل و مشکلات موجود در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و خوشبختانه دادستانی به مسئله ورود کرد و جلسه‌ای هم پیرامون وضعیت ارزاق عمومی با مسئولین برگزار گردید که تذکرات لازم جهت نظارت بیشتر بر بازار به متولیان امر داده شد.

وی افزود: در همین راستا پرسنل خدوم نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان با دستور دادستانی نسبت به توقیف ۲۷ تن مرغ زنده که قصد خروج از شهرستان داشتند اقدام نموده و متخلفین جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی و محموله مکشوفه جهت تعادل بازار، روانه بازار مصرف گردید.

دادستان عمومی اسلام آباد غرب اظهار کرد: با توجه به اینکه تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش آن، مطالبه عموم مردم است، دادستانی به عنوان مدعی العموم به این مسئله ورود کرده و پیگیر این موضوع است و با مخلان بازار و افرادی که اقدام به اخلال در نظام عرضه و احتکار ارزاق عمومی نمایند برخورد جدی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تا زمانی که بازار مرغ زنده در اسلام آبادغرب به ثبات نرسد و مایحتاج مردم تأمین نشود، کسی حق خروج مرغ زنده از شهرستان را ندارد و پس از تأمین و ثبات بازار مرغ زنده در شهرستان، می‌توانند با اخذ مجوز از سازمان‌ها و نهاد‌های مربوطه جهت انتقال مرغ زنده به خارج از شهرستان اقدام نمایند.

دادستان اسلام آبادغرب همچنین با اشاره به توان مالی مردم شهرستان بر لزوم نظارت مستمر دستگاه‌های ذیربط بر تنظیم بازار تأکید کرد و اعلام نمود: دادستانی و تعزیرات حکومتی شهرستان با هرگونه اختلال، کم فروشی و سایر جرایم در بازار برخورد جدی خواهند نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار