امام جمعه جوشقان قالی؛
حجت الاسلام غلامرضا سلیمانی تاکید کرد: اگر معدن در منطقه جوشقان قالی آغاز به کار کرد نماز جمعه را تعطیل می کنم!
کد خبر: ۷۶۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 28 July 2019

به گزارش تابناک، امام جمعه جوشقان قالی در اقدام انقلابی در راستای احترام به حقوق شهروندان خواستار تعطیلی هر چه سریعتر طرح معدن در این منطقه شد.

حجت الاسلام غلامرضا سلیمانی با حضور  در بین مردم متحصن و معترض به افتتاح معدن در کوی امام سجاد(ع) جوشقان قالی که مشرف به منازل، باغات، و جاده منطقه گردشگری کیاب جوشقان است اعلام کرد هر چه سریعتر باید این پروژه تعطیل شود. 

حجت الاسلام سلیمانی تاکید کرد: اگر معدن آغاز به کار کرد نماز جمعه را تعطیل می کنم!

صدور مجوز معادن جوشقان قالی با استعلام از اداره حفاظت محیط زیست نبوده است

پیش از این رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان با بیان اینکه جانمایی معادن و صدور مجوز با استعلام از این سازمان صورت می‌پذیرد، ابراز داشت: محدوده‌هایی که خارج از محدوده سازمان حفاظت محیط زیست باشد به استناد قانون خودش عمل کرده و از این سازمان استعلام نمی‌کند و این موضوع نقصی قانونی محسوب می‌شود که درباره این موضوع مکاتباتی صورت گرفته است، بر همین اساس صدور مجوز در مورد معادن جوشقان قالی با استعلام از این اداره نبوده اما بازدیدهایی از آن صورت پذیرفته، اخطارهایی داده شده و حتی پرونده قضائی نیز تشکیل شده است.

حسین خادمی ابراز داشت: شهرستان کاشان از نظر اقلیم مستعد هر نوع صنعتی نیست چراکه در حاشیه کویر قرار داریم و پوشش گیاهی آسیب پذیری داریم و اگر این پوشش از بین برود خسارات جبران ناپذیری را متحمل می‌شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار